Για τους επαγγελματίες - πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+ παρέχει τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat
Σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και έτσι οι πελάτες μπορούν να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους. Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.
Το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη:
– προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
– δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
– παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
– δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
– πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
– πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
– προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.
Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες
Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.
Με την υπηρεσία Video Call, με ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.
Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.
Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Η ιταλική ENI ετοιμάζει και δεύτερη πλωτή δεξαμενή LNG για το Κονγκό
- Γερμανία: Οι αγρότες διαδηλώνουν και πάλι στo Βερολίνο
- Λίβανος: Το Ισραήλ επιδιώκει μια ακατοίκητη νεκρή ζώνη στην λιβανοϊσραηλινή μεθόριο
- Ερντογάν για εντάλματα σύλληψης Νετανιάχου – Γκάλαντ: «Θαρραλέα απόφαση» από το ΔΠΔ
- FAZ: Υπολογίσιμες πλέον οι οικονομίες Ελλάδας, Ισπανίας, Ιταλίας
- Μ. Ηλιόπουλος στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο: «Η ΑΕΚ θα μας ενώνει για πάντα»
- ΣΥΡΙΖΑ: Όλα έτοιμα για την εκλογική διαδικασία αύριο Κυριακή 24 Νοεμβρίου
- ΙΣΑ: Σε θετική κατεύθυνση τα μέτρα για τη μείωση του claw back
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις