Πρόσωπα

D.Madjarevic, Εlectrolux Hellas: Πώς τα οικιστικά έργα ανέδειξαν τη ”best seller” ηλεκτρική συσκευή του 2024

Ο D.Madjarevic, Εlectrolux Hellas & Αdriatic

Από το δεύτερο εξάμηνο του 2024, τα προϊόντα της είναι διαθέσιμα σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών, όπως Public και Πλαίσιο

Την έναρξη μιας νέας εποχής για την Electrolux στην Ελλάδα επιδιώκει ο πρόσφατα αφιχθείς, καθώς ανέλαβε μέσα στο 2024, Country Manager της εταιρείας για τη χώρα μας και τα κράτη της Αδριατικής, ο εκ Κροατίας ορμώμενος, Damir Madjarevic.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο περιθώριο πρόσφατης δημοσιογραφικής εκδήλωσης, ο κ. Madjarevic, “η Ελλάδα είναι οπωσδήποτε μια σημαντική αγορά για την Electrolux, ανήκει σε ένα σημείο της Ευρώπης που είναι επίσης πολύ βασικό για την εταιρεία και γιαυτό είναι από τις αγορές πρώτης προτεραιότητας τα επόμενα χρόνια σε ό,τι αφορά την ανάπτυξή της“.

Κατά όσα, επίσης, δήλωσε ο ίδιος, την τρέχουσα χρονιά, από τα best seller της σουηδικής εταιρείας στη χώρα μας είναι οι εντοιχιζόμενες ηλεκτρικές συσκευές όπως πχ κουζίνες και φούρνοι, με το brand της AEG να κατέχει σημαντικό μερίδιο, διαχρονικά στον συγκεκριμένο κλάδο.

Σε μια χρονιά αναδιάρθρωσης για την εταιρεία, όπως είναι η φετινή, η ΑΕG και η Electrolux κατέχουν το 15% ως μερίδιο στις ηλεκτρικές συσκευές στην Ευρωπαϊκή αγορά, με στόχο τα επόμενα χρόνια να το τριπλασιάσουν. “Το 2024 ήταν έτος αναδιαμόρφωσης, επαναπροσδιορίσαμε τη στρατηγική και το επιχειρηματικό μοντέλο μας, θέλαμε να είμαστε πιο κοντά στους πελάτες, επενδύσαμε σε αυτούς και στο προσωπικό” υπογράμμισε ο κ. Madjarevic. Η νέα στρατηγική, επίσης, φέρνει αλλαγές στις συμπράξεις της αγοράς, καθώς η Electrolux πλέον δεν συνεργάζεται αποκλειστικά με την αλυσίδα Κωτσόβολος όπως γίνονταν τα προηγούμενα χρόνια. Ήδη, από το δεύτερο εξάμηνο του 2024, τα προϊόντα της είναι διαθέσιμα σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών, όπως Public και Πλαίσιο. Παράλληλα, ενισχύθηκε και η συνεργασία με την εταιρεία Μαυρόπουλος, η οποία λειτουργεί ως διανομέας για μικρότερες αλυσίδες λιανικής.

Ορόσημο, εξάλλου, είναι και η διακοπή της συνεργασίας με την εταιρεία πλυντηρίων Zanussi, από τις αρχές του 2025.

Νέα οικιστικά έργα και ανακαινίσεις τονώνουν τις πωλήσεις των εντοιχισμένων

Όσον αφορά, δε, το τι έρχεται για το 2025: “Είμαστε αισιόδοξοι για το 2025, είμαστε πολύ καλά αναφορικά με τη ζήτηση στις εντοιχιζόμενες συσκευές, είναι μια τάση που θεωρούμε ότι θα μεγαλώσει περισσότερο. Αυτό, δε, θεωρούμε ότι είναι κάτι που το ενθαρρύνουν πλέον και οι κατασκευαστές, καθώς τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα πραγματοποιούνται πολλά νέα οικιστικά έργα, αλλά και ανακαινίσεις, στα οποία προτιμούνται πλέον εντοιχισμένες συσκευές” τονίζει ο GD της εταιρείας στην Ελλάδα.

Το 2025, εξάλλου, φέρνει νέα για την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στις συσκευές της Electrolux. “Η τεχνητή νοημοσύνη θα  είναι παρών, ειδικά στα πλυντήρια ρούχων μας, αλλά και για τη νέα γραμμή κουζίνας που θα κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά, εν γένει είναι ένα σημαντικό κομμάτι στη στρατηγική μας” αναφέρει ο κ. Madjarevic, προσθέτοντας ότι θα λειτουργούν με τεχνικές που θα εξοικονομούν ενέργεια και χρόνο.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu