Επιχειρήσεις

Cream Team (Dust+Cream): Τα πρόσωπα-κλειδιά που αναλαμβάνουν να μεταμορφώσουν την εταιρεία

Η νέα Γενική Διευθύντρια της Cream Team Έλενα Χρυσοχόου

Έντεκα μήνες πριν είχε αποχωρήσει σημαντικό στέλεχος, το οποίο τώρα βρίσκεται στο Public Group

Σε ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της προχωρά τις τελευταίες εβδομάδες η εταιρεία καλλυντικών από τη Βόρεια Ελλάδα, με στόχο να δυναμώσει την παρουσία της στην ελληνική επικράτεια, αλλά και σύντομα να βάλει πλώρη για αγορές εκτός Ελλάδας, κάτι το οποίο αποτελεί επιθυμία της διοίκησης τα τελευταία χρόνια.

Ως εκ τούτου, πριν από λίγα 24ωρα έγινε γνωστό ότι προσέλαβε έμπειρο στέλεχος από την εταιρεία Μπαρμπα Στάθης, την Έλενα Χρυσοχόου, στη θέση της Γενικής Διευθύντριας.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται από την Cream Team «πρόκειται για έμπειρη manager στους κλάδους του λιανεμπορίου, της παραγωγής και της φιλοξενίας. Η μακροχρόνια πορεία, η εμπειρία και η βαθιά γνώση της Έλενας, θα συμβάλλουν με τον καλύτερο τρόπο, στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη του brand».

Η Έλενα Χρυσοχόου ήταν τα δύο τελευταία χρόνια Director of Plants Operations στην Μπάρμπα Στάθης, ενώ παλαιότερα είχε συνεργαστεί για 4 χρόνια με την Dust & Cream ως εμπορική διευθύντρια.

Έχει εργαστεί, εξάλλου στη Notos Com ως Retail Manager, αλλά και στη Hatz Group ως General Manager.

Λίγες εβδομάδες πριν, είχε ανακοινωθεί από την εταιρεία η έλευση της Σοφίας Χατζηφώτη, προερχόμενη από την εταιρεία Olympia Electronics, με εμπειρία χρόνων στο Sani Ikos Group, στη θέση της HR Manager.

Η Σοφία Χατζηφώτη

Bέβαια, μέσα στο 2023, η εταιρεία είχε απωλέσει και σημαντικούς συνεργάτες: Όπως τον Γιάννη Καλαϊτζάκη, ο οποίος ήταν επικεφαλής marketing και e-commerce και τον οποίο τώρα βρίσκουμε στο Public Group, μετά από μια ολιγόμηνη παραμονή στην Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.

Υπενθυμίζεται ότι για το 2022, ο κύκλος εργασιών της Cream Team ανήλθε σε 14,8 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 22,55% σε σχέση με το 2021, ενώ τα πρώτα μηνύματα για το 2023 και το 2024 είναι, επίσης, σε θετικό έδαφος.

Σύμφωνα με όσα είχαν αναφερθεί στις πρόσφατες οικονομικές της καταστάσεις, ως στόχος υπήρχε η ενίσχυση της θέσης της στον κλάδο του καλλυντικού με αύξηση του κύκλου εργασιών καθώς και του μεριδίου αγοράς της, αλλά και η επέκταση του δικτύου, με παρουσία στα μεγάλα εμπορικά κέντρα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu