Το portfolio της Coca Cola 3E πλέον αποτελείται από ροφήματα και ποτά για όλες τις ώρες της ημέρας
Αλκοολούχα ποτά, καφές, ποτά, mixers: Ένα ολιστικό portfolio για όλα τα γούστα και όλες τις ώρες ”χτίζει” τα τελευταία χρόνια η Coca-Cola 3E, με στόχο την πλήρη κάλυψη του κλάδου Ηοreca, εντάσσοντας παράλληλα και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για καλύτερες υπηρεσίες.
Αυτό το συμπέρασμα προέκυψε στο πλαίσιο της φετινής παρουσίας της στην έκθεση HoReCa που έλαβε χώρα το προηγούμενο τριήμερο. Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της, επενδύει σε δεξιότητες της ομάδας πωλήσεων και εισάγει νέα ψηφιακά εργαλεία.
Στον σχεδιασμό αυτό έχουν θέση και τα ποτά, καθώς παρουσίασε τα πλάνα της για τη Vodka Finlandia, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της από τον Όμιλο Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε τη νέα σειρά Botanicals της Finlandia, που απευθύνεται σε ένα ακόμα ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων και περιστάσεων κατανάλωσης, ενώ παράλληλα δίνει νέο παλμό στα παραδοσιακά καλοκαιρινά ποτά, ενόψει της θερινής σεζόν.
Εξάλλου, η εταιρεία φαίνεται πως βρίσκεται πολύ κοντά στο στόχο για την ανάπτυξη χαρτοφυλακίου 24/7, τον οποίο είχε θέσει τα προηγούμενα χρόνια, μιλώντας για αυτόν σε σειρά εκδηλώσεων: Το πρωί με καφέ Costa Coffee και Caffè Vergnano, το μεσημέρι με την ευρεία γκάμα των αναψυκτικών Coca-Cola, το απόγευμα με τα mixers Three Cents και Schweppes και την μπύρα Corona, και αργότερα το βράδυ με ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο αλκοολούχων ποτών, ανάμεσα στα οποία είναι και η βότκα Finlandia.
Πώς θα εντάξει την τεχνητή νοημοσύνη
Με στόχο, δε, να ανταποκριθεί στις νέες τάσεις και τις απαιτήσεις του κλάδου HoReCa, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, κατά πηγές από τη διοίκηση, προχωρά στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων ανθρώπων της και τους εφοδιάζει με εργαλεία τεχνολογίας και εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, όπως το BDAA (Big Data Advanced Analytics) και το AI.
Την ίδια στιγμή, ενισχύει τη δομή της με νέες θέσεις απασχόλησης στο συγκεκριμένο κανάλι, με στόχο την βελτιωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Ως εκ τούτου, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες του κλάδου HoReCa για καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, η Coca-Cola Τρία Έψιλον σχεδιάζει και υλοποιεί προγράμματα για τους επαγγελματίες του κλάδου, όπως το δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης σε σύγχρονες τεχνικές του καφέ, των premium spirits και του mixability, HoReCa Empowered.
Κατά πληροφορίες από την εταιρεία, σκοπός της να αναδείξει μία νέα γενιά επαγγελματιών, η οποία με το ταλέντο, τις γνώσεις και δεξιότητές της θα εξελιχθεί και θα σταδιοδρομήσει σε αυτόν τον χώρο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Αναβλήθηκε η δίκη της Ειρήνης Μουρζούκου για συκοφαντική δυσφήμιση
- Q&R: Σε πρώιμες επαφές με εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς
- Πως θα δουλέψουν τα εμπορικά καταστήματα στις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς
- Μητσοτάκης στο συνέδριο της νεολαίας του ΕΛΚ: «Η Ευρώπη πρέπει να γεφυρώσει το τεχνολογικό χάσμα με τις ΗΠΑ»
- Ο Γεραπετρίτης θα ενημερώσει τους πολιτικούς αρχηγούς για τις επαφές με Φιντάν
- ΥΠΕΘΟ: 16 ερωτήσεις – απαντήσεις για τον νέο Προϋπολογισμό
- ΠΟΥ: 226 εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας έχουν σκοτωθεί από τις 7 Οκτωβρίου στο Λίβανο
- Επίδομα παιδιού: Πότε θα λάβουν χρήματα οι δικαιούχοι για την 5η και την 6η δόση
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις