Στην ψηφιακή ωριμότητα της Εθνικής Τράπεζας καθώς και στις συνθήκες που διαμορφώνονται στην ελληνική αγορά ψηφιακής τραπεζικής, αναφέρθηκε, κατά τη διάρκεια του Delphi Economic Forum, η Χριστίνα Θεοφιλίδη, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας, τονίζοντας παράλληλα πως αυτό που λείπει από την εγχώρια αγορά είναι η μεγαλύτερη εξοικείωση, η εμπιστοσύνη και σε ένα βαθμό η αλλαγή κουλτούρας, σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές υπηρεσίες.
_x000D_
Η κα Θεοφιλίδη τόνισε την εντυπωσιακή πρόοδο που έχει σημειωθεί την τελευταία δεκαετία στην Ευρώπη, με το ποσοστό διείσδυσης της ψηφιακής τραπεζικής να εκτινάσσεται στο 60%, από 35% το 2011. Ειδικά στην Ελλάδα, οι συναλλαγές μέσω ψηφιακών δικτύων αυξήθηκαν σημαντικά, περιορίζοντας αντίστοιχα τις συναλλαγές στα δίκτυα καταστημάτων, που σήμερα εξυπηρετούν μόλις το 3% των εγχρήματων συναλλαγών.
_x000D_
Στάθηκε, επίσης, στο γεγονός ότι η Ελλάδα, μαζί με τη Γερμανία και την Ιταλία, βρίσκεται σε ένα επίπεδο χρήσης ψηφιακής τραπεζικής λίγο πάνω από το 50%, ποσοστό το οποίο απέχει από άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γαλλία και η Ισπανία, οι οποίες είναι κοντά στο 68% και ασφαλώς οι σκανδιναβικές χώρες, στις οποίες η ψηφιακή τραπεζική έχει περάσει σε διείσδυση στο κοινό το 85%.
_x000D_
Για την ψηφιακή ωριμότητα της Εθνικής Τράπεζας, η κα Θεοφιλίδη επικαλέστηκε πρόσφατη παγκόσμια έρευνα της Deloitte, στην οποία η Εθνική κατατάσσεται ανάμεσα στις 20 κορυφαίες προτάσεις από σύνολο περίπου 300 τραπεζικών ιδρυμάτων, συμπεριλαμβανομένων παραδοσιακών τραπεζών αλλά και neobanks.
_x000D_
Σήμερα, πρόσθεσε η κα Θεοφιλίδη, κάθε Έλληνας μπορεί να γίνει πελάτης της Εθνικής Τράπεζας αποκλειστικά από το κινητό του, να ανοίξει τον πρώτο του λογαριασμό, να αποκτήσει κάθε είδους κάρτα (χρεωστική, προπληρωμένη, πιστωτική), να αιτηθεί και να λάβει σε λίγα λεπτά προσωπικό δάνειο, να επενδύσει σε προθεσμιακές καταθέσεις, αμοιβαία κεφάλαια και μετοχές, να ασφαλίσει τον ίδιο, την οικογένειά του και την περιουσία του.
_x000D_
Αναφορικά με την είσοδο τεχνολογικών κολοσσών, όπως η Apple, στη διάθεση τραπεζικών προϊόντων, η κα Θεοφιλίδηεκτίμησε πως είναι μία τάση που θα γίνει πιο έντονη στο μέλλον, καθώς οι συγκεκριμένες εταιρείες κυριαρχούν στην προσφορά υπηρεσιών μέσω κινητών τηλεφώνων. Η πρόκληση, ωστόσο, δεν έχει να κάνει με το αν μπορούν να προσφέρουν ένα μεμονωμένο προϊόν με πολύ καλή τιμολόγηση. Αυτό μπορούν σίγουρα να το κάνουν, όπως θα μπορούσε και μία νεοσύστατη τράπεζα αν ήθελε να κερδίσει πελατολόγιο. «Αυτό που πιστεύω πρέπει να μελετήσουμε και ήδη κοιτάμε από πολύ κοντά είναι η εμπειρία που οι big tech εταιρίες προσφέρουν στον πελάτη. Εκεί έχουμε πολλά να μάθουμε ως τραπεζικό σύστημα. Και πρέπει να συνεχίσουμε να γινόμαστε καλύτεροι, πιο ανθρωποκεντρικοί και να βελτιώνουμε την εμπειρία του πελάτη που συναλλάσσεται ψηφιακά μαζί μας. Έτσι απαντάμε στην πρόκληση των Big techs, και έτσι αυξάνουμε και την ψηφιακή μας διείσδυση», συμπλήρωσε.
_x000D_
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πετρέλαιο θέρμανσης: Από 15 Οκτωβρίου ξεκινά η διάθεσή του – Πού θα κινηθούν οι τιμές
- Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Το μέλλον της Ίβρου εξαρτάται από αυτούς που διασώζουν στην καρδιά τους το πνεύμα της
- Στάρμερ: Επιζητά επενδύσεις από αμερικανικούς κολοσσούς για ώθηση στην οικονομία
- Πετρέλαιο: Έκλεισε λόγω τυφώνα το 24% της παραγωγής στον κόλπο του Μεξικού
- Τουρκία: Στο 10% ο ελάχιστος εταιρικός φόρος από το 2025
- Στον ανακριτή οι 13 ανήλικοι για την αιματηρή συμπλοκή σε ΕΠΑΛ του Λαυρίου – Αφέθηκαν ελεύθεροι
- Στα βαφτίσια του γιου του Παύλου Μαρινάκη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης (Φωτό)
- CERN: Πρόεδρος του Οργανισμού Πυρηνικών Ερευνών ο Έλληνας Κωνσταντίνος Φουντάς
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις