Η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού και οι προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα δεν επιτρέπουν την ανταγωνιστική σχέση μεταξύ πελάτη και αναδόχου, τόνισε ο πρόεδρος του Ομίλου ΑΒΑΞ από από το 25ο Ετήσιο Επενδυτικό Συνέδριο της Capital Link
Το «παρών» έδωσε ο Όμιλος ABΑΞ στο 25ο Ετήσιο Επενδυτικό Συνέδριο της Capital Link “Accelerating Investments for Sustainable Growth”, με τη συμμετοχή του Προέδρου του Ομίλου, Χρήστου Ιωάννου στη συζήτηση που διεξήχθη με τίτλο «Αναβάθμιση την Υποδομών και του Δικτύου Μεταφορών στην Ελλάδα – Επενδυτικές Ευκαιρίες».
Στην ετήσια Συνάντηση Κορυφής για την Ελληνική Οικονομία και τις Επενδύσεις, ο κ. Ιωάννου αναφέρθηκε στην πρόοδο, στον σχεδιασμό και την υλοποίηση κομβικών έργων που θα αφήσουν σημαντικό αποτύπωμα στην οικονομία, την απασχόληση τη βιώσιμη ανάπτυξη και την καινοτομία. Εστιάζοντας στην ηγετική θέση του Ομίλου ΑΒΑΞ, επεσήμανε: «Διαθέτοντας το υψηλότερο συμβασιοποιημένο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων στην ιστορία του, ύψους €3,2 δις ευρώ, ο όμιλος ΑΒΑΞ πρωτοστατεί στην ανάπτυξη των εμβληματικών έργων που θα προσελκύσουν ακόμη μεγαλύτερες επενδύσεις, οδηγώντας τη χώρα σε ένα καλύτερο αύριο».
Ο κ. Ιωάννου αναφέρθηκε στα έργα-ορόσημα ύψους 1,5 δισ. ευρώ όπου η ΑΒΑΞ έχει δυναμική παρουσία και τοποθετούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο επενδυτικό χάρτη. Μεταξύ αυτών, η Mintia Combined Cycle Power στη Ρουμανία (ύψους €673,5 εκατ., ισχύς 1,750MW), η κατασκευή της Νέας Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (FlyOver), (ύψους €370 εκατ., μήκους 13,5 χλμ.) που υλοποιείται από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Μυτιληναίος και η κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα, (ύψους €285,5 εκατ., μήκους 24 χλμ.). Projects που όπως σημείωσε ο κ. Ιωάννου, προστίθενται στα έργα-σταθμούς ύψους 1 δισ. ευρώ που ήδη υλοποιεί η ΑΒΑΞ και αλλάζουν την εικόνα της πρωτεύουσας. Μεταξύ αυτών, η Γραμμή 4 Άλσος Βεΐκου-Γουδή του μετρό της Αθήνας, και η Α’ φάση υποδομών του Τhe Ellinikon, όπου ο Όμιλος υλοποιεί έργα όπως η υπογειοποίηση μέρους της Λεωφόρου Ποσειδώνος. Τέλος, ο κ. Ιωάννου αναφέρθηκε στην ανέγερση των τριών Νοσοκομείων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (προϋπολογισμού €443 εκατ.).
Την επιτακτική ανάγκη επανεξέτασης της σχέσης μεταξύ πελάτη και αναδόχου για την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων, υπογράμμισε επίσης o κ. Ιωάννου, ενώ ανέφερε ότι η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού και οι προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα δεν επιτρέπουν την ανταγωνιστική σχέση μεταξύ πελάτη και αναδόχου. Τονίζοντας τη σημασία της έγκαιρης ολοκλήρωσης των έργων με υγιές περιθώριο κέρδους, υπογράμμισε τη διαφάνεια, την ανοικτή επικοινωνία και την άμεση λήψη αποφάσεων για τη διασφάλιση δίκαιης και έγκαιρης πληρωμής. «Η αίσθηση του επείγοντος και η γρήγορη λήψη αποφάσεων είναι το κλειδί τόσο για τον πελάτη όσο και για τον ανάδοχο», πρόσθεσε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χατζηνικολάου (Πειραιώς): «Οι τράπεζες έχουν ρευστότητα και διάθεση να δανείσουν»
- CNBC: Γιατί οι δασμοί του Τραμπ δεν θα φέρουν Κίνα και ΕΕ πιο κοντά – Τα τιμωρητικά μέτρα και ο ανταγωνισμός
- Έκρηξη βόμβας στην Hellenic Train: Συμβολικό χτύπημα με άρωμα τρομοκρατίας
- Έκρηξη βόμβας στα γραφεία της Hellenic Train στη Συγγρού – Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα
- Βουλή: 190 «ναι» για τη δίωξη Τριαντόπουλου – Παραπέμπεται στο Δικαστικό Συμβούλιο
- Ντομπρόβσκις μετά το Eurogroup: Έτοιμη η ΕΕ για διαπραγμάτευση, αλλά και για αντίμετρα
- Ομαδικά πυρά αντιπολίτευσης για το δημοσίευμα του Inside Story για τον «γαλάζιο» μηχανισμό προπαγάνδας στο διαδίκτυο
- Prodea: Στα 106,9 εκατ. ευρώ τα κέρδη το 2024
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις