Επιχειρήσεις

Cheri Up: Η ελληνική εταιρεία καλλυντικών που ξεκίνησε ηλεκτρονικά, ανοίγει φυσικό κατάστημα

Επιδιώκει και επέκταση στο εξωτερικό μέσω του eshop της

Συνήθως συμβαίνει το αντίστροφο: Πρώτα ξεκινά μια επιχείρηση με το φυσικό της κατάστημα και στη συνέχεια κάνει και έναρξη λειτουργίας και για το eshop της.

Στην περίπτωση της  ελληνικής εταιρείας καλλυντικών Cheri Up έγινε το αντίστροφο: Η εταιρεία ξεκίνησε, για να δοκιμάσει, δυνάμεις με ένα πλήρες eshop το 2022 και δύο χρόνια μετά άνοιξε το πρώτο της φυσικό κατάστημα στην Αθήνα, μέσα στον Ιούνιο, και συγκεκριμένα στο Περιστέρι, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της τα επόμενα χρόνια και σε άλλες περιοχές της Αθήνας και στη συνέχεια της Ελλάδας, μέσω καταστημάτων.

Στόχοι για εξωστρέφεια

Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, η Cheri Up Cosmetics είναι μια ελληνική καινοτόμος εταιρεία καλλυντικών που έχει ήδη μπει στον χώρο της βιομηχανίας του μακιγιάζ και της καλλυντικής φροντίδας για όλους τους τύπους δέρματος και για κάθε ηλικία.

Στην παρούσα φάση, η εν λόγω εταιρεία έχει συνεργασίες και με καταστήματα καλλυντικών, ενώ για το επόμενο χρονικό διάστημα εκ μέρους της διοίκησης θα επιδιωχθεί και εξωστρέφεια, με στόχο τα καλλυντικά του brand, τα οποία φτιάχνονται στην Ελλάδα, να βγουν ακόμα περισσότερο στο εξωτερικό. Σε αυτό αναμένεται να βοηθήσει και η συμμετοχή σε εκθέσεις.

Πίσω από το premium brand, το οποίο ιδρύθηκε εν μέσω πανδημίας, το 2021, βρίσκονται δύο καλές φίλες, οι οποίες ασχολούνται χρόνια με το χώρο της ομορφιάς, η Γιώτα Μπουρνιώτη και η  Ρούλα Δημητριάδου. Η εταιρεία, μάλιστα σημείωσε άνοδο στον κύκλο εργασιών της το 2022 σε σχέση με το 2021: Από 29.932,35 το 2021, άγγιξε τα 135.566,67 ευρώ το 2022, με κόστος πωλήσεων τα 50.381,23 από 13.503,18 το 2021.

Ανοδική πορεία

Σημειώνεται ότι ο κλάδος των καλλυντικών προβλέπεται να έχει αυξητική τάση και την ερχόμενη διετία  στην Ελλάδα, με συγκράτηση ωστόσο σε σχέση με το 2022-2023 λόγω του πληθωρισμού που πιέζει τις καταναλωτικές δαπάνες και μειώνει τη δυνατότητα για έξοδα ειδών «πολυτελείας», όπως θεωρούνται αρκετά από τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από πρόσφατη μελέτη της εταιρείας λύσεων πιστωτικού κινδύνου και επιχειρηματικής πληροφόρησης ICAP CRIF, μέσω της οποίας ερευνώνται γενικά οι επιδόσεις των εταιρειών του κλάδου καλλυντικών την τελευταία τριετία.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην έρευνα, σημαντικά εμπόδια για την ανάπτυξη του κλάδου την προηγούμενη διετία ήταν στοιχεία όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, καθώς και η άνοδος του μεταφορικού κόστους.

Αυτά συνολικά είχαν ως αποτέλεσμα ανατιμήσεις των προϊόντων του κλάδου, τόσο στα ευρείας, όσο και στα πολυτελείας. Εξάλλου, η εγχώρια παραγωγή καλλυντικών παρουσίασε αύξηση την περίοδο 2021-23, με μέσο ετήσιο ρυθμό 7,7%, μετά την μείωση που υπέστη το 2020 εξαιτίας της πανδημίας, με τα προϊόντα περιποίησης δέρματος (προσώπου και σώματος) να καταλαμβάνουν διαχρονικά το μεγαλύτερο μερίδιο.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu