Επιχειρήσεις

Calin Group (Tezenis): Επεκτείνει το δίκτυo καταστημάτων – Οι σκέψεις για «Ελληνικό»

Άποψη του νέου καταστήματος στην Κόρινθο

Η εταιρεία διατηρεί πλέον πάνω από 140 καταστήματα στην Ελλάδα και συνομιλεί για την παρουσία της μέσω των διάφορων brands της στα εμπορικά κέντρα στο Ελληνικό

Επεκτείνει το δίκτυό του στην περιφέρεια το Calin Group, ανοίγοντας νέο κατάστημα Tezenis στην Κόρινθο, στο εμπορικό κέντρο Mare West.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση, η αλυσίδα Tezenis αριθμεί σήμερα 17 καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ συνολικά έχει παρουσία με περισσότερα από 800 καταστήματα σε 35 χώρες.

Στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από την Master Franchisor εταιρεία Calin A.Ε, που ιδρύθηκε το 1995.

Την ίδια στιγμή, κατά πηγές από την εταιρεία δεν έχουν εγκαταλειφθεί οι συζητήσεις για παρουσία της Calin, μέσω των διάφορων brands της στα εμπορικά κέντρα της επένδυσης του Ελληνικού. Οι συνομιλίες αυτές έχουν ξεκινήσει, ήδη, εν μέσω πανδημίας και αναμένεται να τελεσφορήσουν όταν πλησιάσει η ώρα των συμβολαίων με τις επιχειρήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία CALIN Α.Ε συμπληρώνει 27 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα ως αλυσίδα καταστημάτων πώλησης των brands CALZEDONIA, INTIMISSIMI και INTIMISSIMI UOMO, TEZENIS, FALCONERI. Τα καταστήματα της CALIN Α.Ε σήμερα ανέρχονται σε πάνω από 140, από τα οποία ισομερώς είναι εταιρικά και franchise.

Σε ό,τι αφορά δε την οικονομική της πορεία στην Ελλάδα, το 2022, στον τελευταίο δημοσιευμένο της ισολογισμό, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 52,7 εκατ. ευρώ, γνωρίζοντας αύξηση 15,04% σε σχέση με τα 45,8 εκατ. ευρώ του 2021.

Σημειώνεται πως το (προ πανδημικό) 2019 ο τζίρος της εταιρείας ήταν 51,6 εκατ. ευρώ, αλλά το 2020, λόγω των περιορισμών στην αγορά, μειώθηκε στα 32,9 εκατ. ευρώ. Το 2021 κατέγραψε άνοδο 38,8% και όπως προκύπτει, πέρυσι κάλυψε πλήρως τις απώλειες της πανδημίας.

Ωστόσο, το 2022, τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 5,95 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 19,27% σε σχέση με τα 7,37 εκατ. ευρώ του 2021.

Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση, η μείωση της κερδοφορίας της εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εξόδων διάθεσης, καθώς στη χρήση 2021 είχαν μειωθεί λόγω των οικονομικών μέτρων στήριξης που αφορούσαν την πανδημία Covid-19.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu