Ψηφιακός βοηθός στα ελληνικά και τα αγγλικά, διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο
Στην τεχνητή νοημοσύνη επενδύει η εταιρεία Smart Lockers Box Now, καθώς παρέχει πλέον στους πελάτες της τον Bono, το νέο ψηφιακό βοηθό που βασίζεται σε AI, με στόχο να “εξυπηρετεί” και να λύνει άμεσα όλες τις απορίες που έχουν οι πελάτες της εταιρείας και να παρέχει υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Ο Bono αξιοποιεί καθαρή τεχνολογία ΑΙ, από εργαλεία και μοντέλα που προσφέρονται από την OpenAI (ChatGPT), μέσω επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) για να κατανοεί και να απαντά σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Κατά όσα αναφέρονται από την εταιρεία, τα μοντέλα γνώσεων που χρησιμοποιεί ο Bono εκπαιδεύονται συνεχώς και καθημερινά, ώστε να μπορεί να δίνει προσωποποιημένες απαντήσεις και όχι τυποποιημένες στα ερωτήματα των καταναλωτών. Ο νέος ψηφιακός βοηθός εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της BOX NOW στα ελληνικά και στα αγγλικά, για θέματα όπως η κατάσταση αποστολής της παραγγελίας, ενδεχόμενη αλλαγή locker, εύρεση πληροφοριών και γενικότερα για οποιαδήποτε απορία έχουν σχετικά με τις υπηρεσίες της BOX NOW.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μακρόν στο Fox News: «Ελπίζω να έπεισα τον Τραμπ να μη βάλει δασμούς στην Ευρώπη»
- ΔΕΗ: Στο 4,97% μειώθηκε το ποσοστό της Covalis Capital LLP
- Υπ. Ανάπτυξης: Επί τάπητος ο εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας για τα logistics centers
- Ευρωπαϊκές αγορές: Μικρά κέρδη και άλμα 4% από Novo Nordisk
- Ιράκ: Συμφωνία με BP για 4 κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στο Κιρκούκ
- Χρίστος Δήμας: Στις 17 Μαρτίου η έναρξη υποβολής φορολογικών δηλώσεων
- BriQ: Στα 285 εκατ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων – Αύξηση 91,2% το 2024
- ΔΕΗ: Συμμετέχει στο διεθνές ερευνητικό έργο DCFlex του ινστιτούτου EPRI
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις