Ψηφιακός βοηθός στα ελληνικά και τα αγγλικά, διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο
Στην τεχνητή νοημοσύνη επενδύει η εταιρεία Smart Lockers Box Now, καθώς παρέχει πλέον στους πελάτες της τον Bono, το νέο ψηφιακό βοηθό που βασίζεται σε AI, με στόχο να “εξυπηρετεί” και να λύνει άμεσα όλες τις απορίες που έχουν οι πελάτες της εταιρείας και να παρέχει υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Ο Bono αξιοποιεί καθαρή τεχνολογία ΑΙ, από εργαλεία και μοντέλα που προσφέρονται από την OpenAI (ChatGPT), μέσω επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP) για να κατανοεί και να απαντά σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Κατά όσα αναφέρονται από την εταιρεία, τα μοντέλα γνώσεων που χρησιμοποιεί ο Bono εκπαιδεύονται συνεχώς και καθημερινά, ώστε να μπορεί να δίνει προσωποποιημένες απαντήσεις και όχι τυποποιημένες στα ερωτήματα των καταναλωτών. Ο νέος ψηφιακός βοηθός εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της BOX NOW στα ελληνικά και στα αγγλικά, για θέματα όπως η κατάσταση αποστολής της παραγγελίας, ενδεχόμενη αλλαγή locker, εύρεση πληροφοριών και γενικότερα για οποιαδήποτε απορία έχουν σχετικά με τις υπηρεσίες της BOX NOW.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Δεύτερη αύξηση κεφαλαίου για Πανιώνιο και τον βασικό του μέτοχο Ηλία Ρούπτσο
- Πιερρακάκης για αναβάθμιση S&P Ratings: « Η Ελλάδα εξελίσσεται, μεταρρυθμίζεται και κερδίζει τη διεθνή εμπιστοσύνη»
- S&P Ratings: Αναβάθμιση της Ελλάδας με σταθερό το outlook
- ΗΠΑ: Στη δημοσιότητα μόνο 10.000 σελίδες των αρχείων για τη δολοφονία του Ρόμπερτ Κένεντι
- Αποκλεισμένοι οι Παλαιστίνιοι Χριστιανοί από τα Ιεροσόλυμα ακόμη και το Πάσχα
- Μελόνι: Υποσχέθηκε στον Τραμπ ιταλικές επενδύσεις 10 δισ. ευρώ στις ΗΠΑ
- Γαλλία: Προσέφυγε στην Κομισιόν κατά του TikTok για την προβολή της τάσης «Skinnytok»
- Ο Τραμπ θα εξετάσει αν θα απολύσει τον πρόεδρο της Fed, Τζερόμ Πάουελ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις