Επιχειρήσεις

BFF: Σχεδόν διπλάσιες εργασίες factoring στην Ελλάδα το α΄ τρίμηνο

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου BFF Banking Group ενέκρινε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα α’ τριμήνου 2022, με τον Όμιλο να καταγράφει προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους 38.1 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 37% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, και ισχυρή ανάπτυξη της δραστηριότητας factoring.

_x000D_

Κατά το α’ τρίμηνο του 2022, οι νέες εργασίες στην Ελλάδα κατέγραψαν εντυπωσιακή αύξηση κατά 93,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με τον συνολικό όγκο της δραστηριότητας factoring χωρίς δικαίωμα αναγωγής να ανέρχεται σε 43,2 εκατ. ευρώ.

_x000D_

Ως η μοναδική τράπεζα στην Ελλάδα με εξειδίκευση σε χρηματοδοτικές λύσεις για τους προμηθευτές του δημόσιου τομέα και ως οργανισμός με αδιαμφισβήτητη εμπειρία στον τομέα της υγείας στην Ευρώπη, η BFF έχει δημιουργήσει έναν σημαντικό αριθμό υπηρεσιών οι οποίες ανταποκρίνονται στις πολύ ιδιαίτερες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς, όπου ο Όμιλος διατηρεί δραστηριότητα από το 2017, και λειτουργεί μέσω υποκαταστήματος από το 2020.

_x000D_

Η BFF αποτελεί την κορυφαία εταιρεία υπηρεσιών factoring χωρίς δικαίωμα αναγωγής προς το σύστημα υγείας και τον δημόσιο τομέα στην Ελλάδα με συνολικό κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 283 εκατ. ευρώ από το 2017.

_x000D_

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η BFF κατά το α’ τρίμηνο του 2022, η οποία εστιάζει στις εμπορικές σχέσεις μεταξύ των εταιρειών και του δημόσιου τομέα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος υγείας στην ελληνική αγορά, το factoring αποτελεί την υπηρεσία την οποία προτιμούν οι προμηθευτές του δημόσιου τομέα (σε ποσοστό 35%) στην Ελλάδα για τη δημιουργία άμεσης ρευστότητας και τη βελτίωση των αριθμοδεικτών του ισολογισμού τους. Το factoring χωρίς δικαίωμα αναγωγής παρέχει στις εταιρείες την απαιτούμενη ρευστότητα χωρίς να επιβαρύνεται ο ισολογισμός των εταιρειών με επιπλέον χρέος.

_x000D_

Επιπλέον, οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρουν ότι οι όροι πληρωμών έχουν παραμείνει σταθεροί, ενώ η πλειονότητα των συμμετεχόντων (66%) αναφέρει ότι η υπάρχουσα κατάσταση «θα βελτιωθεί ελαφρώς» μεσοπρόθεσμα.

_x000D_

Μεταξύ των προκλήσεων τις οποίες έχουν να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες στις συναλλαγές τους με τον δημόσιο τομέα συγκαταλέγονται: το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της παράδοσης των αγαθών και της τιμολόγησης, η διαδικασία συμφωνίας, οι χρονοβόρες διαχειριστικές διαδικασίες όπως επίσης και οι εμπορικές αμφισβητήσεις, το πλαίσιο ενταλμάτων πληρωμής, η έλλειψη διαδικτυακών υπηρεσιών και η νομοθεσία για το clawback και το rebate.

_x000D_

Οι τρεις βασικές προτεινόμενες πρωτοβουλίες οι οποίες θα μπορούσαν να αυξήσουν την αποδοτικότητα και να απλοποιήσουν τις διαδικασίες είναι: 1) η διασύνδεση των αρμόδιων φορέων (ΑΑΔΕ, ΕΦΚΑ κλπ) 2) η ηλεκτρονική τιμολόγηση 3) οι διαδικτυακές πλατφόρμες.

_x000D_

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση – η οποία δεν είναι αρκετά διαδεδομένη σήμερα – θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά στην επιτάχυνση των διαδικασιών.

_x000D_

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά το α’ τρίμηνο του 2022 από τη BFF, με τη συμμετοχή πελατών της εταιρείας και λοιπών εταιρειών, με στόχο τη διερεύνηση των νέων τάσεων της αγοράς, την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και τη δημιουργία προσωποποιημένων λύσεων για την υποστήριξη των εταιρειών στις εμπορικές τους συναλλαγές με τον δημόσιο τομέα.

_x000D_

«Η παρουσία μας στην Ελλάδα – η οποία ξεκίνησε το 2017 και ενισχύθηκε περαιτέρω το 2020 με την έναρξη λειτουργίας του υποκαταστήματός μας, με στόχο να είμαστε στο πλευρό των πελατών μας εν μέσω ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημιας – επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να κατανοούμε τις ανάγκες των πελατών μας. Η έρευνα η οποία πραγματοποιήσαμε κατά το α’ τρίμηνο του έτους, αποδεικνύει ακριβώς αυτό» δήλωσε ο Διευθυντής του Ελληνικού Υποκαταστήματος της BFF Χρήστος Θεοδοσίου.

_x000D_

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu