Επιχειρήσεις

Betshop: Πήρε αναστολή ως προς τη δέσμευση του τραπεζικού λογαριασμού πελατών, αλλά χρήματα δεν υπάρχουν…

Ο ιδιοκτήτης της Betshop στην Ελλάδα, Γαβριήλ Χαλεπλής

Τα χρήματα θα μπορούσαν ήδη από σήμερα να αποδοθούν στους πελάτες, αν δεν τα είχε ήδη αποσύρει το Δημόσιο, ισχυρίζεται η εταιρεία

H εταιρεία B2B GAMING SERVICES (betshop.gr), εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ισχυρίζεται ότι δικαιώθηκε στα ελληνικά δικαστήρια, για το ζήτημα της δέσμευσης του τραπεζικού λογαριασμού πελατών που διατηρεί στην Τράπεζα Πειραιώς.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία B2B Gaming Services (Malta) Limited (Betshop), αν και είχε καταβάλει αρχές Ιουλίου, λίγο πριν την εκπνοή της προθεσμίας που της είχε δώσει η ΕΕΕΠ, τη δόση του 1 εκατ. ευρώ για την άδεια διαδικτυακών τυχερών παιγνίων, άφησε σε εκκρεμότητα το πρόστιμο των 500.000 ευρώ, ένα από τα μεγαλύτερα πρόστιμα που έχει βάλει η Ανεξάρτητη Αρχή μέσα στο 2023, καθώς η εταιρεία δεν είχε καταθέσει ως όφειλε φορολογική ενημερότητα, με αποτέλεσμα να τεθεί σε αναστολή λειτουργίας μέχρι να αποκατασταθούν οι εκκρεμότητες που έχει με τις φορολογικές αρχές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Betshop: Τι θα γίνει με τα χρήματα των παικτών μετά την αναστολή – Η εγγυητική επιστολή των 500.000 ευρώ

Η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων ζητά ονόματα και ποσά παικτών - Περιμένουμε την απόφαση του ΣτΕ, λέει ο ιδιοκτήτης της Betshop στην Ελλάδα, Γαβριήλ Χαλεπλής

Όπως αναφέρει τώρα η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, η σχετική απόφαση (προσωρινή διαταγή αναστολής εκτέλεσης της υπ’ αριθμ. Α/Α έτος 16-2021 με αριθμό πρωτοκόλλου Δ.Ο.Υ. 6999/22.4.2021 ατομικής ειδοποίησης του Προϊσταμένου του Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.), εκδόθηκε στις 6.8.2024, από την Πρόεδρο του 2ου Θερινού Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών. (βλ. προσωρινή διαταγή).

Όπως επισημαίνεται σχετικά, η δικαίωση της Εταιρείας, για την απελευθέρωση των χρημάτων των πελατών της, έρχεται μετά από 3 (τρεις) νομικές ενέργειες στις οποίες προέβη σε διάστημα ενός μηνός, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των πελατών της και κατά του ελληνικού Δημοσίου, το οποίο αιφνίδια και απολύτως καταχρηστικά δέσμευσε το λογαριασμό πελατών της, με αποτέλεσμα να οδηγήσει την Εταιρεία σε αναγκαστική αναστολή της λειτουργίας της στην Ελλάδα. (βλ. ανακοίνωση και Δελτίου Τύπου από 11.7.2024).

Τα χρήματα των πελατών της Εταιρείας θα μπορούσαν ήδη από σήμερα να αποδοθούν στους πελάτες, ωστόσο, ήδη από τις 31.7.2024, το ελληνικό Δημόσιο τα είχε ήδη αποσύρει από τον λογαριασμό πελατών της Εταιρείας!

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει η εταιρεία:

  1. Το ελληνικό Δημόσιο δεσμεύει το λογαριασμό πελατών της Εταιρείας στις 9 Ιουλίου 2024.
  2. Τα χρήματα των πελατών κατάσχονται από το ελληνικό Δημόσιο, αλλά δεν έχουν αποσυρθεί υπέρ του ελληνικού Δημοσίου.
  3. Η Εταιρεία καταθέτει έφεση στα ελληνικά δικαστήρια κατά αυτής της ενέργειας στις 15 Ιουλίου 2024 και Αίτηση Αναστολής στις 30 Ιουλίου 2024
  4. Το ελληνικό Δημόσιο “σηκώνει” τα χρήματα του τραπεζικού λογαριασμού πελατών της Εταιρείας στις 31 Ιουλίου 2024, πριν να εκδοθεί η σχετική δικαστική απόφαση επί της Αιτήσεως Αναστολής!!!
  5. Η Εταιρεία δικαιώνεται στα ελληνικά δικαστήρια στις 6 Αυγούστου 2024, με την έκδοση Προσωρινής Διαταγής, αλλά στον λογαριασμό δεν υπάρχουν πλέον τα χρήματα των πελατών, ώστε να μπορεί η Εταιρεία να πληρώσει τους πελάτες!!!

Σημειώνεται ότι η Εταιρεία βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία και συνεχή επικοινωνία με την αρμόδια Αρχή, την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.), για την άμεση λύση της πληρωμής των πελατών, και εργάζεται με περαιτέρω εισηγήσεις.

Θύματα του νομοθετικού κενού, της παράλογης κατάστασης να μην είναι ακατάσχετοι οι λογαριασμοί πελατών, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς επιβάλλονται από το νομοθέτη για την προστασία των παικτών, της κωλυσιεργίας, και εν γένει της επαγγελματικής εξόντωσης η οποία θέτει σε άμεσο κίνδυνο τη βιωσιμότητα της B2B GAMING SERVICES (MALTA) LTD, παραμένουν οι πελάτες της Εταιρείας, ένα μήνα μετά από την επιβολή της κατάσχεσης στον τραπεζικό λογαριασμό πελατών της Εταιρείας.

Καταλήγοντας, η εταιρεία υπογραμμίζει ότι υπερβαίνοντας τις δυνάμεις μας, δεδομένου ότι ήδη έχουμε εξαναγκαστεί σε αναστολή λειτουργίας στην Ελλάδα, θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των πελατών που μας τίμησαν με την επιλογή τους, και δεν θα παραιτηθούμε του αγώνα αποκατάστασης της φήμης μας η οποία βάλλεται για λόγους που δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε, αγνοώντας θεσμούς και δικαστικές αποφάσεις, και γενικότερα περιπλέκοντας ζητήματα τα οποία ούτως ή άλλως οφείλονται σε αλόγιστες ενέργειες αρμοδίων υπηρεσιών και θυματοποιούν τους πελάτες μας.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu