Επιχειρήσεις

Μπαίνουν στο «Καλάθι του Άη Βασίλη» Jumbo και Μουστάκας – Βακάκης: Δεν είναι marketing trick, είναι υπέρ του καταναλωτή

Όφελος για τον καταναλωτή βλέπουν οι επιχειρηματίες της αγοράς παιχνιδιού στο “καλάθι του Άη Βασίλη”, στο οποίο θα προσφέρονται παιχνίδια σε προσιτές τιμές από εξειδικευμένες αλυσίδες και παιχνιδάδικα, καθώς και εταιρείες με δραστηριότητα στην αγορά παιχνιδιού (δεν θα έχουν συμμετοχή τα supermarket).

_x000D_

Στο “καλάθι του Άη Βασίλη”, πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, έχουν ήδη δηλώσει ισχυρό παρόν οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένου του ομίλου Jumbo, market leader αλλά και της αλυσίδας Μουστάκας, που εξειδικεύεται στο αντικείμενο.

_x000D_

Ωστόσο τα επιτελεία των μεγάλων παικτών του λιανεμπορίου, που δραστηριοποιούνται και στο παιχνίδι, βρίσκονται σε διαδικασία ερμηνείας της απόφασης. Ειδικότερα, πηγές προσκείμενες στη διοίκηση του ομίλου Jumbο, μας μεταφέρουν ότι ο Απόστολος Βακάκης, βασικός μέτοχος και επικεφαλής του ομίλου Jumbο, θεωρεί την ιδέα του “καλαθιού του Άη Βασίλη” πάρα πολύ καλή: “Διότι ξεκινά από κάτω προς τα πάνω και αποβαίνει σε όφελος του καταναλωτή και όχι σε όφελος της αγοράς. Επιπλέον, σε μια περίοδο κρίσης, ενθαρρύνει καταναλωτές με χαμηλά εισοδήματα να μπουν στα καταστήματα και να νιώσουν το συναίσθημα των γιορτών. Δεν είναι marketing trick!”.

_x000D_

H Jumbo φέρεται να έχει αποφασίσει να μπει στο “καλάθι του Αι Βασίλη” με προϊόντα στα οποία θα έχει μικτό περιθώριο κέρδους χαμηλότερο από το αντίστοιχο περσινό. “Η ισοπαλία θα είναι υπέρ του καταναλωτή”, κατά την φρασεολογία του κ. Βακάκη, που θεωρεί την ιδέα πολύ καλή.

_x000D_

Με ενθουσιασμό υποδέχτηκε τον νέο θεσμό και ο Νίκος Μουστάκας, επικεφαλής της ομώνυμης αλυσίδας παιχνιδιών, ο οποίος επιβεβαιώνει ότι αφορά επιχειρήσεις με δραστηριότητα στο λιανικό εμπόριο παιχνιδιών και όχι στο σύνολο του λιανεμπορίου. Ο κ. Μουστάκας, προβλέπει ότι το εγχείρημα θα στεφθεί με μεγάλη επιτυχία και εκτιμά ότι ο κλάδος θα προσφέρει καλές τιμές συνεισφέροντας έμπρακτα στις ανάγκες των καταναλωτών εν μέσω κρίσης.

_x000D_

Εξηγεί ότι το “καλάθι του Άη Βασίλη” δεν έχει κάτι κοινό με το “καλάθι του νοικοκυριού”. “Έχει μαγεία και τα προϊόντα του δεν αλλάζουν τιμή κάθε μέρα. Στις ήδη πολύ καλές τιμές που προσφέρουμε θα κάνουμε ειδικές προσφορές για τα προϊόντα που θα βάλουμε στο καλάθι”, σημειώνει για την πρωτοβουλία, η οποία ακολουθείται εθελοντικά από τις επιχειρήσεις του κλάδου παιχνιδιού και θα είναι σε ισχύ από 14 Δεκεμβρίου έως 11 Ιανουαρίου καλύπτοντας όλη την περίοδο των γιορτών.

_x000D_

Είναι σημαντικό επίσης, ότι στο “καλάθι του Άη Βασίλη” συμμετέχουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μεμονωμένα καταστήματα, μερίδα της αγοράς που υπερασπίστηκε ο Ιωάννης Παπαδόπουλος, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιδικών Παιχνιδιών & Αμαξών (ΣΕΒΠΠΑ), στη συνεργασία που είχε με το υπουργείο. Όπως εξηγεί ο κ. Παπαδόπουλος, η δράση αφορά στις επιχειρήσεις που αναπτύσσουν δραστηριότητα στην αγορά παιχνιδιού και δεν αφορά, με βάση τις ανακοινώσεις του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, το λιανεμπόριο τροφίμων, που μπορεί να προσφέρει εκπτώσεις όλο το χρόνο εντάσσοντας στο “καλάθι του καταναλωτή”, ελεύθερα, προϊόντα που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του.

_x000D_

Ο θεσμός του “καλαθιού του Άη Βασίλη” προβλέπει ότι:

_x000D_

    _x000D_
  • Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο παιχνίδι δεν είναι υποχρεωμένες αλλά μπορούν εθελοντικά να συμμετέχουν στο “καλάθι του Άη Βασίλη”.
  • _x000D_

  • Εάν αποφασίσει μια επιχείρηση να συμμετάσχει θα πρέπει να αιτηθεί το ειδικό σήμα και να το αναρτήσει στα ράφια των προϊόντων που συμμετέχουν στο καλάθι και επιπλέον να διαθέτει κατάλογο με τα συγκεκριμένα παιχνίδια και τις αντίστοιχες τιμές.
  • _x000D_

  • Ανάλογα με το τζίρο της η επιχείρηση που συμμετέχει στο “καλάθι του Άη Βασίλη”, θα πρέπει να ενημερώνει για τον σχετικό κατάλογο το e-katanalotis ή να απευθύνεται στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, για επιχειρήσεις με τζίρο πάνω από 1 εκατ. ευρώ και μικρότερες αντίστοιχα. Στην πρώτη περίπτωση ισχύει ό,τι ισχύει και για τα supermarket για το “καλάθι του νοικοκυριού”, δηλαδή κάθε Τετάρτη, μέχρι τις 11.00, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν αναρτήσει στο e-katanalotis τη σχετική λίστα προϊόντων.
  • _x000D_

  • Οι επιχειρήσεις θα πρέπει επίσης να διαθέτουν ικανό στοκ για τα προϊόντα που αναρτούν στο “καλάθι του Άη Βασίλη”.
  • _x000D_

  • Οι προτεινόμενες τιμές είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας ή του κάθε καταστηματάρχη.
  • _x000D_

_x000D_

Οι κατηγορίες παιχνιδιών που συμμετέχουν στο θεσμό είναι:

_x000D_

    _x000D_
  1. Επιτραπέζια / Παζλ
  2. _x000D_

  3. Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης)
  4. _x000D_

  5. Βρεφικά παιχνίδια
  6. _x000D_

  7. Φιγούρες δράσης
  8. _x000D_

  9. Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια)
  10. _x000D_

  11. Οχήματα – Τηλεκατευθυνόμενα
  12. _x000D_

  13. Ηλεκτρονικά παιχνίδια
  14. _x000D_

  15. Αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα)
  16. _x000D_

  17. Λούτρινα
  18. _x000D_

  19. Μουσικά παιχνίδια
  20. _x000D_

_x000D_

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu