Η εταιρεία δίνει την εικόνα των έργων στα δυο εργοτάξια
Τα έργα για τη Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας προχωρούν εντατικά από τον Όμιλο ΑΒΑΞ και οι δύο σταθμοί βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο υλοποίησης, φέρνοντας την πόλη ένα βήμα πιο κοντά στη νέα εποχή αστικής μετακίνησης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Σταθμός «Δικαστήρια»: 40 εργαζόμενοι – 1.000 τόνοι χώμα την ημέρα
Στην συμβολή των οδών Ευελπίδων και Μουστοξύδη, το εργοτάξιο του σταθμού «Δικαστήρια» έχει εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά μέτωπα της Γραμμής 4. Το εμβαδόν του σκάμματος είναι 1.600 τετραγωνικά μέτρα. Δηλαδή, μισό γήπεδο ποδοσφαίρου ή τέσσερα γήπεδα μπάσκετ.
Από τον Ιούλιο του 2023, περισσότεροι από 40 εργαζόμενοι δουλεύουν, απομακρύνοντας καθημερινά έως και 1.000 τόνους χώματος. Μεγάλα φορτηγά εκτελούν μέχρι και 35 δρομολόγια ημερησίως. Η εκσκαφή έχει ήδη φτάσει σε βάθος 26 μέτρων, από τα συνολικά 35, ενώ μέχρι σήμερα έχουν απομακρυνθεί 40.000 κυβικά μέτρα χώματος.
Όταν ολοκληρωθεί, ο σταθμός «Δικαστήρια» θα προσφέρει καλύτερη πρόσβαση όχι μόνο στο δικαστικό συγκρότημα αλλά και στις γειτονιές του Γκύζη και της Κυψέλης, αναβαθμίζοντας αισθητά την καθημερινότητα.
Σταθμός «Ακαδημίας»: Μέγεθος σκάμματος όσο 26 πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων
Στην καρδιά της Αθήνας, ανάμεσα στο Πνευματικό Κέντρο και την Αθηναϊκή Τριλογία, ο σταθμός «Ακαδημίας» παίρνει μορφή. Η εκσκαφή έχει ήδη φτάσει στα 22 μέτρα, από τα συνολικά 25 μέτρα βάθους. Φανταστείτε ότι ο όγκος της εκσκαφής είναι όσο 26 πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων ή όσο ένα οικοδομικό τετράγωνο 4όροφων πολυκατοικιών.
Ο σταθμός «Ακαδημίας» θα λειτουργεί ως κόμβος, προσφέροντας απρόσκοπτη σύνδεση με τη Γραμμή 2 μέσω υπόγειας διάβασης 140 μέτρων. Η σήραγγα αποβαθρών εκτείνεται σε μήκος 95 μέτρων. Οι αποβάθρες θα βρίσκονται 26 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης ενώ ο κεντρικός χώρος του σταθμού, επιφάνειας 802 τ.μ., θα προσφέρει έναν σύγχρονο και άνετο χώρο για χιλιάδες επιβάτες καθημερινά.
Για όλα αυτά, 30 εργαζόμενοι της ΑΒΑΞ δουλεύουν αδιάκοπα, με ακρίβεια και χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες τεχνικές εκσκαφής, αλλάζοντας τον χάρτη στις μετακινήσεις των κατοίκων της Αθήνας.
Η Γραμμή 4 προχωρά με ταχείς ρυθμούς
Η διάνοιξη και κατασκευή των σηράγγων της Γραμμής 4 προχωρά ταχύτατα. Οι δύο μετροπόντικες της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM θα έχουν ολοκληρώσει τα 12,8 χλμ της διαδρομής τους εντός του 2026.
Ο πρώτος μετροπόντικας, η «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη και έχει κατασκευάσει σήραγγα περίπου 3 χλμ, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον Σταθμό Ιλίσια και αναμένεται να φτάσει στον Ευαγγελισμό στα τέλη του 2025.
Το δεύτερο TBM, η «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία και κινείται από το Άλσος Βεΐκου προς τον Ευαγγελισμό, βρίσκεται κοντά στον σταθμό Γαλάτσι και αναμένεται να φτάσει στον Ευαγγελισμό στα τέλη του 2026.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Σαντορίνη – Αμοργός: Κλειστά σχολεία μέχρι και 28 Φεβρουαρίου
- Berkshire Hathaway: Εκτίναξη 71% στα λειτουργικά κέρδη με 14,527 δισ. δολάρια το δ’ τρίμηνο 2024
- Γαλλία: Επίθεση με μαχαίρι στην αγορά της Μιλούζ – Ένας νεκρός και δύο τραυματίες
- Συνεδριάζουν οι Επιτροπές για τη σεισμική δραστηριότητα σε Σαντορίνη και Αμοργό
- Μακρόν: Οι σύμμαχοι δεν βάζουν δασμούς ο ένας στον άλλον, θα πω στον Τραμπ
- Bloomberg για δασμούς Τραμπ: Στα 28 δισ. ευρώ το κατ΄ αρχήν κόστος για την ΕΕ σε χάλυβα και αλουμίνιο
- Τραμπ σε Μασκ: «Θα ήθελα να σε δω πιο επιθετικό»
- Μητσοτάκης σε Ζελένσκι: Καμία ειρηνευτική λύση χωρίς την Ουκρανία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις