Ποιο μεγάλο κατάστημα της αλυσίδας ανακαινίζεται μετά το Πάσχα
Ενίσχυση του δικτύου μέσω εξαγορών και καταστημάτων με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise), ανακαινίσεις για βελτίωση του μοντέλου, αλλά και συνεργασίες με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα για την όσο δυνατόν μεγαλύτερη ποικιλία φρέσκων τροφίμων: Αυτοί είναι οι βασικοί πυλώνες στους οποίους βασίζεται το 2025 η ΑΒ Βασιλόπουλος για να προσελκύσει, με φόντο τις συνεχείς ανατιμήσεις, το καταναλωτικό κοινό.
Μέχρι στιγμής το 15% των πωλήσεων της αλυσίδας προέρχεται από το franchise, ενώ για το 2025 ο στόχος είναι το εν λόγω ποσοστό να ανέβει στο 20%.
Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Managing Director της αλυσίδας Νίκος Λαβίδας στο Financial Report στο περιθώριο δημοσιογραφικής αποστολής στη Θράκη και τη Μακεδονία, “πιάσαμε το στόχο για το πρώτο τρίμηνο και τώρα το σημαντικό για εμάς είναι να κερδίσουμε και να σταθεροποιήσουμε το μερίδιο μας”.
Σε ερώτηση αν έχει δει διαφορά μετά την εφαρμογή του νέου κώδικα δεοντολογίας στα σούπερ μάρκετ, ο ίδιος τονίζει ότι “επί της ουσίας δεν αλλάζει κάτι, αυτό που αλλάζει έχει να κάνει με τον τρόπο που επικοινωνεί η κάθε αλυσίδα τις προσφορές. Προσωπικά είμαι υπέρ του να φύγουμε από όλες αυτές τις προσφορές και να έχουμε μια σταθερή τιμή στα προϊόντα. Το θεωρώ πιο υγιές, μακάρι να πάμε σταδιακά προς τα εκεί. Γιατί για τον καταναλωτή είναι καλύτερο να είναι μόνιμα ένα προϊόν σε σταθερή τιμή, παρά να περιμένει ποτέ θα βγει η προσφορά“.
Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο κ. Λαβίδας τόνισε ότι” υπάρχει σε εξέλιξη ένα πλάνο εδώ και τρία χρόνια το οποίο ακολουθείται πιστά. Επενδύουμε στα φρέσκα μας προϊόντα, μας βγαίνει σαν επένδυση και αυτό είναι που μας διαφοροποιεί, σε συνδυασμό και με τον εξορθολογισμό του δικτύου“.
Χαρακτηριστικό είναι ότι μέχρι το τέλος του έτους σχεδιάζεται το άνοιγμα επιπλέον εννέα καταστημάτων στην Κεντρική, την Ανατολική Μακεδονία και την Θράκη, περιοχές όπου σήμερα η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει συνολικά 71 καταστήματα. Από αυτά, τα 50 βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και τα 32 είναι franchise.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η μόνη αλυσίδα που διαθέτει, μέσω franchise, κατάστημα στο Άγιον Όρος, το οποίο άνοιξε πριν από μερικούς μήνες. Σύμφωνα με τον κ. Λαβίδα υπάρχει ικανοποίηση για την πορεία του: “Η κοινότητα το αγκάλιασε, είναι ένα μικρό μαγαζάκι, ειδικά στο θέμα των τιμών που είναι χαμηλότερες από ότι στα άλλα μαγαζιά που υπάρχουν εκεί“.
Τα μικρά μαγαζιά, οι ανακαινίσεις και η περαιτέρω συνεργασία με τον όμιλο Fourlis
H αλυσίδα αναμένεται να στραφεί τα επόμενα χρόνια σε μικρότερου μεγέθους καταστήματα: «Τα νέα δεδομένα μας δείχνουν ότι πλέον δύσκολα θα λειτουργήσουν τα μεγάλα καταστήματα εκτός πόλεων. Ο κόσμος αναζητά ευκολία», σημείωσε ο κ. Λαβίδας, τονίζοντας ότι από την ομάδα της εταιρείας αναζητούνται πιο μικρά καταστήματα εντός του αστικού ιστού.
Αυτό δεν σημαίνει, όμως ότι δεν δίνει έμφαση και στα ήδη υπάρχοντα μεγάλα και το πώς αυτά μπορούν να γίνουν πιο ελκυστικά στον καταναλωτή. Μετά το Πάσχα αναμένεται να ξεκινήσει, με αφορμή αυτή την κίνηση, η ανακαίνιση του mega ΑΒ στη Θεσσαλονίκη, η οποία θα διαρκέσει ένα μήνα, με τις αντίστοιχες στο Ελληνικό και το Μαρούσι να έχουν προηγηθεί. Σημειώνεται ότι το mega ΑΒ της Θεσσαλονίκης έχει έκταση 3.300 τμ και είναι το μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας στη Βόρεια Ελλάδα και το τρίτο μεγαλύτερο στη χώρα, ενώ λειτουργεί ως hub.
Μάλιστα, κατά πληροφορίες, το κόστος δε της ανακαίνισης, η οποία θα γίνεται παράλληλα με τη λειτουργία του καταστήματος, εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 0,5 εκατ. ευρώ. Στόχος της αλυσίδας είναι σταδιακά να ανακαινιστούν και τα συνολικά δέκα mega καταστήματα που διαθέτει πανελλαδικά.
Εξάλλου, κατά όσα υπογράμμισε ο κ. Λαβίδας, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα υπάρξει επέκταση της σύμπραξης με το brand Holland & Barrett του ομίλου Fourlis. Στην παρούσα φάση, η εταιρεία έχει τρία shop in a shop της H&Β, σε κάποια από τα μεγάλα της καταστήματα, όμως μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα προγραμματίζεται η έναρξη λειτουργίας άλλων 27. Υπενθυμίζεται ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει προχωρήσει και σε συνεργασίες και με την πολωνική αλυσίδα Pepco.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ρωμανός: Αποκρουστική, απάνθρωπη και χυδαία η δήλωση Βελόπουλου για τα Τέμπη
- Επερχόμενοι δασμοί σε ημιαγωγούς απειλούν με αύξηση τιμών τα ηλεκτρονικά είδη
- Πετρέλαιο: Αιφνιδιαστική μείωση τιμών από τη Σαουδική Αραβία
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Μητσοτάκης ξέχασε να απαντήσει στους συνταξιούχος πώς θα κάνουν Πάσχα
- Φον ντερ Λάιεν: Δέσμευση της ΕΕ να διαπραγματευτεί με τις ΗΠΑ
- Πιερρακάκης: Επενδύσεις 584 εκ. ευρώ από τα μη κρατικά – μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια
- Χατζηδάκης: Να μην πάει χαμένη η πρόοδος των τελευταίων ετών
- Ιταλία: Η Μελόνι υπόσχεται να στηρίξει τις επιχειρήσεις που θα πληγούν από τους δασμούς του Τραμπ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις