Tα Αττικά Πολυκαταστήματα έκλεισαν την χρήση του 2023 με αυξημένες πωλήσεις 12% στα 213,1 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν 25% ξεπερνώντας τα 12 εκατ. ευρώ
Στη λογική της ενίσχυσης του χαρτοφυλακίου των brands προσιτής πολυτέλειας είναι οι νέες εμπορικές συνεργασίες που έχει ξεκινήσει, ήδη, από τους πρώτους μήνες του 2024 η Attica Stores (Αττικά Πολυκαταστήματα).
Σε αυτό το πλαίσιο είναι η στρατηγική των συμπράξεων που γίνονται από τον όμιλο Ideal Holdings, προκειμένου να επεκταθεί ακόμα περισσότερο το portfolio της εταιρείας σε σχέση με τον συγκεκριμένο κλάδο. Για του λόγου το αληθές, ήδη τις προηγούμενες εβδομάδες έχουν πιάσει θέση στα πολυκαταστήματα της εταιρείας brands όπως Givenchy και Amiri.
Παράλληλα, νέες αφίξεις, ιδίως στα γυναικεία είδη, αποτελούν φίρμες ρούχων όπως Rabanne, Jacquemus, Simkai, Dries Van Noten και Woera, επίσης στη λογική της προσιτής πολυτέλειας.
Σύμφωνα, δε, με πληροφορίες του financialreport.gr, η ενίσχυση των brands θα έρθει όχι μόνο στα ρούχα, αλλά και στα καλλυντικά.
Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, στο ισόγειο των καταστημάτων τόσο στο κέντρο της Αθήνας, όσο και στο Golden Hall θα ενταχθούν καινούργιες φίρμες, με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της κατηγορίας.
Την ίδια στιγμή, ενισχυμένο θα εμφανιστεί το επόμενο χρονικό διάστημα και το e-shop της εταιρείας.
Εργασίες και στα τρία Attica
Όλα αυτά συμβαίνουν όταν συνεχίζονται και οι εργασίες ανακαίνισης στα Attica του κέντρου της Αθήνας, που επικεντρώνονται στον πέμπτο όροφο και αφορά κυρίως τις κατηγορίες της γυναικείας ένδυσης και των μαγιό, εν όψει και του καλοκαιριού.
Εργασίες όμως γίνονται και στο Attica του εμπορικού κέντρου Golden Hall, οι οποίες θα ολοκληρωθούν μέσα στους επόμενους μήνες. Κατά πληροφορίες, οι εργασίες αυτές αφορούν τη ριζική αλλαγή των χώρων του πολυκαταστήματος, με τη μετατόπιση της εισόδου του σε άλλο σημείο, την αναδιάταξη των χώρων του ισογείου, τον ανασχεδιασμό των δοκιμαστηρίων, την αναβάθμιση του φωτισμού καθώς και την δημιουργία χώρων premium multibrand για ανδρικά και γυναικεία είδη στον δεύτερο και τον τρίτο όροφο.
Σε αντίστοιχη κατάσταση, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας, δρομολογούνται εργασίες και για το Attica που λειτουργεί στην Θεσσαλονίκη, εντός του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργασίες για τη βελτίωση μερών των χώρων των πολυκαταστημάτων είχαν ξεκινήσει από το 2023, ακριβώς πριν ένα χρόνο, οπότε και είχε γίνει η μεγάλη επένδυση της Attica, στο Golden Hall, με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου flagship store του brand Hugo Boss στον πρώτο όροφο του καταστήματος, το οποίο διαθέτει όλη την ανδρική και γυναικεία συλλογή της μάρκας.
Ουδέν νεότερο, πάντως, δεν υπάρχει από το μέτωπο της επένδυσης του Ελληνικού ή του Vouliagmenis mall, καθώς από την εταιρεία διαπιστώνεται προς το παρόν εστίαση στα τρία, ήδη, υπάρχοντα καταστήματα, μέχρι να αρχίσουν οι εργασίες στους εμπορικούς χώρους των Νοτίων Προαστίων.
Υπενθυμίζεται ότι τα Αττικά Πολυκαταστήματα έκλεισαν την χρήση του 2023 με αυξημένες πωλήσεις σε ποσοστό 12%, συνολικού ύψους 213,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 25% συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας τα 12,1 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, αυξημένα κατά 34% είναι και τα κέρδη προ φόρων, στα 16,7 εκατ. ευρώ, ενώ κατά 18% διευρύνθηκαν τα κέρδη EBITDA, ανερχόμενα σε 39,1 εκατ ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Αψιμαχίες Ανδρουλάκη – Μητσοτάκη για το 1,5 δισ. ρύπων (σε αξία) που εξασφάλισε η κυβέρνηση για την απανθρακοποίηση των νησιών
- Ντε Γκίντος: Σε πορεία μείωσης των επιτοκίων η ΕΚΤ
- ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κι άλλο 5,5% τα οικοδομικά υλικά τον Οκτώβριο – Εκτίναξη 12,9% το κόστος ενέργειας
- ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Τρία νέα αιολικά πάρκα στην Ελλάδα συνολικής ισχύος 100MW
- ΕΛΣΤΑΤ: Αναιμική αύξηση 0,4% του τζίρου στο λιανεμπόριο τον Σεπτέμβριο και 0,8% το γ΄τρίμηνο
- Εμπορικός στόλος: Αύξηση 0,4% στη δύναμή του τον Σεπτέμβριο
- Θεοδωρικάκος: “Ελεγχοι σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων”
- MicroSmart ΑΕ – Μικροπιστώσεις: Πιστοποιημένη με τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Δεοντολογίας
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις