Από το 2021 κατείχε τη θέση της Διευθύντριας Προϊοντικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην Εθνική Τράπεζα
Η Ιωάννα Μίγγου είναι η νέα Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Εταιρικής Επικοινωνίας της Attica Bank, όπως ανακοίνωσε η τράπεζα. Η κυρία Μίγγου, από το 2021 κατείχε τη θέση της Διευθύντριας Προϊοντικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην Εθνική Τράπεζα, έχοντας προηγουμένως διατελέσει Marketing Director για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα στην Mastercard Ελλάδος.
Η ανακοίνωση:
Η Attica Bank καλωσορίζει στη διοικητική της ομάδα την κ. Ιωάννα Μίγγου, η οποία αναλαμβάνει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Μάρκετινγκ και Εταιρικής Επικοινωνίας (Chief Marketing and Corporate Communications Officer), με ισχύ από 3/2/2025, αναφερόμενη στη Διευθύνουσα Σύμβουλο. Παράλληλα, εντάσσεται ως μέλος στην Εκτελεστική Επιτροπή (EXCO) της Τράπεζας.
Η κ. Ιωάννα Μίγγου θα είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής του marketing και της εταιρικής επικοινωνίας της Τράπεζας. Στα καθήκοντά της περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ο σχεδιασμός του νέου brand της Τράπεζας, η ανάπτυξη και υλοποίηση καμπανιών, η διαχείριση των σχέσεων της Τράπεζας με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ), ο σχεδιασμός και η υλοποίηση στρατηγικών χορηγιών καθώς και η ενίσχυση της εσωτερικής επικοινωνίας.
Συνοπτικό Βιογραφικό Σημείωμα Στελέχους της Attica Bank κ. Ιωάννα Μίγγου, Chief Marketing and Corporate Communications Officer
Η κ. Μίγγου διαθέτει 20ετή εμπειρία σε πολυεθνικές εταιρείες, με εξειδίκευση στον τραπεζικό κλάδο, στον τομέα καρτών και πληρωμών, καθώς και στην κινητή τηλεφωνία. Διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία σε στρατηγικές brand-building και positioning, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και ανταγωνιστικότητας των εκάστοτε οργανισμών.
Η κ. Ιωάννα Μίγγου έχει ηγηθεί πρωτοβουλιών που περιλαμβάνουν στρατηγικές μάρκετινγκ προϊόντων, τοποθέτηση τραπεζικών προϊόντων, καθώς και στρατηγικές μετάβασης στην αγορά (go-to-market strategies). Η εμπειρία της περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη συνεργασιών με μεγάλους πελάτες και τη σύναψη πολυμερών συμφωνιών για κοινές πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.
Από το 2021 κατείχε τη θέση της Διευθύντριας Προϊοντικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην Εθνική Τράπεζα, έχοντας προηγουμένως διατελέσει Marketing Director για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα στην Mastercard Ελλάδος.
Η κ. Μίγγου είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στις Διεθνείς Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο του Kent και στη Διπλωματία από το Πανεπιστήμιο του Westminster, έχει σπουδάσει Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Greenwich ενώ μιλάει και τέσσερις ξένες γλώσσες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μητσοτάκης για Σαντορίνη: Να είναι ψύχραιμοι οι νησιώτες
- Intracom Defence: Υπεγράφη η σύμβαση για το Ευρωπαϊκό έργο ACTUS
- Σαντορίνη: Νέα σεισμική δόνηση 4,9 ρίχτερ – Μήνυμα 112 προειδοποιεί για κατολισθήσεις
- Θεοδωρικάκος: Με το “Open Business”επιδιώκουμε τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος
- Eurostat: «Tσιμπιμένος» στο 3,1% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιανουάριο – Άνοδος στο 2,5% και στην Ευρωζώνη
- Κυρανάκης για Τέμπη: Είναι αδιάφορο αν σήμερα είναι ή δεν είναι βουλευτής ο όποιος ένοχος
- Κάζιμιρ: Η ΕΚΤ πρέπει να παραμείνει ευέλικτη και προσεκτική ως προς τα επιτόκια
- Allianz Trade: Θετική για την Ελλάδα στην αξιολόγηση κινδύνου 48 χωρών – Πρέπει να απεξαρτηθεί από τον τουρισμό
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις