Επιχειρήσεις

Αθηναική Ζυθοποιία: Πώς ο τουρισμός και η μπάλα βοηθούν στα πρόσημα του 2024

O CEO της ΑΖ, Αλέξανδρος Δανιηλίδης

Οι καθαρές πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του ομίλου Heineken κατά το 2023 ήταν κοντά στα 300 εκατ. ευρώ

Ο καλός καιρός βοήθησε την ανάπτυξη του κλάδου της μπίρας τους πρώτους μήνες του 2024, ανέφερε σε πρόσφατη εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, αναφέροντας ως εκ τούτου ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης που καταγράφονται μέχρι στιγμής είναι υψηλότεροι σε σχέση με το 2023.

Έξαλλου, όπως πρόσθεσε ο ίδιος, τον δικό τους ρόλο σε αυτό, έχουν διαδραματίσει και οι φετινές αθλητικές διοργανώσεις, αλλά και η ήδη ανοδική τουριστική κίνηση. Aυτό είχε σαν αποτέλεσμα, οι πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιία, τουλάχιστον προς το παρόν, καταγράφουν άνοδο, κάτι που αναμένεται να ενταθεί με την είσοδο στην καλοκαιρινή σεζόν.

Πιο συγκεκριμένα, κατά όσα ανέφερε ο κ. Δανιηλίδης, οι καθαρές πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του ομίλου Heineken κατά το 2023 ήταν κοντά στα 300 εκατ. ευρώ (από 279 εκατ. ευρώ το 2022). Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, οι πωλήσεις του 2024 θα ξεπεράσουν αυτές του 2023, όπως προχωρούν μέχρι στιγμής τα δεδομένα.

Εξαγωγές και ανατιμήσεις

Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές, ο επικεφαλής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ανέφερε ότι για το 2024, θα κυμανθούν σε παρόμοια με πέρυσι επίπεδα, δηλαδή οριακά άνω του 10% επι του συνόλου του όγκου των πωλήσεων. Oπως είχε δηλώσει, εξάλλου, πριν από λίγους μήνες ο κ. Δανιηλίδης, «οι τρεις καλύτεροι προορισμοί στις εξαγωγές μας το 2023 ήταν η Ιταλία, οι χώρες των Βαλκανίων και η Nότια Κορέα, μια χώρα η οποία παρά την μακρινή της απόσταση από τη χώρα μας αλλά και τα αυστηρά ποιοτικά standards που θέτει, εξακολουθεί και βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στις εξαγωγές που κάνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία προχώρησε στις αρχές του τρέχοντος έτους σε μικρές ανατιμήσεις στα προϊόντα της και κατά τον κ. Δανιηλίδη, δεν θα γίνουν άλλες μέσα στη χρονιά.

Μάλιστα, όπως τόνισε ο ίδιος, η αγορά μπύρας έχει καταφέρει να αντισταθεί στον πληθωρισμό, όπως καταγράφεται και από το γεγονός ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν έχουν αυξηθεί στην κατηγορία.

Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη : «Η κατηγορία έχει δείξει ότι διαχειρίζεται το θέμα του πληθωρισμού με ένα τρόπο που οι καταναλωτές το επιβραβεύουν”. Την ίδια στιγμή, για την τριετία 2024-2026 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα κάνει άνω των 65 εκατ. ευρώ επενδύσεις τόσο στην παραγωγή, όσο και στα κτίριά της ανά την Ελλάδα. Ήδη έχει γίνει γνωστό ότι στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Πάτρα μέσα στο 2024 θα γίνει εγκατάσταση φωτοβολταϊκού πάρκου για την παραγωγή θερμικής ενέργειας από Ανανέωσιμες Πηγές Ενέργειας, ενώ γενικά τα επόμενα δύο χρόνια η εταιρεία θα προχωρήσει σε επενδύσεις παρόμοιου τύπου, με στόχο την μηδενική παραγωγή ενέργειας από άνθρακα μέχρι και το 2030.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu