Επικαιρότητα

Αποσύρονται από το μετρό οι αφίσες κατά των αμβλώσεων, με απόφαση του υπ. Υποδομών

Την απόσυρση της διαφημιστικής καμπάνιας κατά των αμβλώσεων στο Αττικό Μετρό, ζητά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου, «ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ.
Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση».
Όπως τονίζεται, η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών.
Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
«Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό», καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.

H αντίδραση του ΚΙΝΑΛ

Την άμεση διακοπή της καμπάνιας για το το «αγέννητο παιδί» και την απόσυρση της επίμαχης αφίσας από το μετρό, ζητά το Κίνημα Αλλαγής.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Τομέας Ισότητας, «μας εξέπληξε το περιεχόμενο της σημερινής αφίσας που αναρτήθηκε στους σταθμούς του  Μετρό Αττικής, για “το αγέννητο παιδί”.
Οι γυναίκες όλου του πλανήτη αγωνιστήκαν σκληρά για την κατάκτηση του ανθρώπινου δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής στην κύηση.
Στην Ελλάδα για πρώτη φορά νομιμοποιήθηκε η άμβλωση με το Ν. 1609/1986 από την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα.
Φυσικά για τις γυναίκες η έκτρωση είναι η εσχάτη επιλογή, παραμένει όμως επιλογή.
Πρώτος στόχος η αντισύλληψη.
Η υπογεννητικότητα αντιμετωπίζεται με οικονομικά μέσα, κίνητρα στο εισόδημα των εργαζόμενων, παιδικούς σταθμούς και ολοήμερα σχολεία.
Η μητρότητα είναι επιλογή κι όχι εξαναγκασμός.
Θεωρούμε ως απαράδεκτο το ότι το Υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της δημόσιας επιχείρησης που διαχειρίζεται το μετρό, αποδέχθηκαν αυτή την καμπάνια και απαιτούμε την άμεση διακοπή της και την απόσυρση της αφίσας».

Η επίμαχη αφίσα

Image

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu