Επιχειρήσεις

Από EMFI, Μenne: Ποιοι οι στόχοι για την αγορά παγωτού στην Ελλάδα

Ο επικεφαλής της Menne, Κύρος Φιλίππου

Ανάμεσα στους στόχους και η ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Eστίαση στο παγωτό με περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, αξιοποιώντας την τουριστική κίνηση και την αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας: Αυτός είναι ο βασικός στόχος για την εταιρεία Menne (πρώην Emfi, πρώην EBΓΑ) για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγα 24ωρα πριν εκπνεύσει το 2024, η εταιρεία προχώρησε εκ νέου – και επίσημα- σε αλλαγή ονόματος, ενώ τους προηγούμενους μήνες είχε λάβει χώρα άλλη μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου (ΑΜΚ) που ανήλθε στα 4,65 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για μια κίνηση, η οποία πραγματοποιήθηκε με σκοπό την εξασφάλιση χρηματοδότησης για την εταιρεία και την ενίσχυση της φερεγγυότητας έναντι των δανειστών της.

Υπενθυμίζεται ότι άλλη μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου είχε πραγματοποιηθεί και το 2023, γύρω στα 12,5 εκατ. ευρώ, ενώ είχε προηγηθεί άλλη μία το 2022, πάνω από 5 εκατ. ευρώ. Λέμε, δε, επίσημα, καθώς η πρόθεση για την αλλαγή ονομασίας είχε, ήδη, δημοσιοποιηθεί, ήδη, από τις αρχές του 2024.

Κατά όσα τονίστηκαν στις πρόσφατες οικονομικές της καταστάσεις, πάντως, η εταιρεία «συνέχισε την αυξητική της πορεία επιτυγχάνοντας και σε αυτή τη χρήση θετικά Ίδια Κεφάλαια, κυρίως λόγω των αυξήσεων του μετοχικού κεφαλαίου. Όπως προκύπτει από την κατάσταση οικονομικής θέσης της 31 Δεκεμβρίου 2023, το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων έχει καταστεί μικρότερο του ημίσεως του μετοχικού κεφαλαίου αλλά για πρώτη φορά στην κλειόμενη χρήση η συνολική αξία των κυκλοφορούντων περιουσιακών στοιχείων της, υπερβαίνει οριακά το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεών της, γεγονός που υποδηλώνει τη βελτίωση της λειτουργίας της εταιρείας».

Αξίζει να σημειωθεί ότι με το νέο όνομα και με την στήριξη μέσω ιδίων κεφαλαίων οι επόμενοι στόχοι της εταιρείας είναι η ανάπτυξη πωλήσεων στα επώνυμα παγωτά ΜΕΝΝΕ, καθώς και στα επώνυμα προϊόντα ζύμης ΕΒΓΑ, η ανάπτυξη των πωλήσεων της εταιρείας τόσο μέσω τις υφιστάμενης πελατείας όσο και μέσω ανάπτυξης νέων συνεργασιών σε αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού, στην κατηγορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, αλλά και η εξέλιξη της εμπορικής δραστηριότητας και για προϊόντα εμπορίας σε κλάδους τόσο της τρέχουσας δραστηριότητας της εταιρίας όσο και νέων κατηγοριών.

Εξάλλου, από την εταιρεία σχεδιάζονται επενδύσεις για την ενεργειακή της αναβάθμιση, καθώς, και για τη διατήρηση και διεύρυνση της σχέσης εμπιστοσύνης και ποιότητας με πελάτες, προμηθευτές και λοιπούς συνεργάτες.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu