Ανθεκτικότητα στις επιπτώσεις της κρίσης επέδειξε η Apivita που ενίσχυσε τα μεγέθη της πάνω από τα προ πανδημίας επίπεδα επιτυγχάνοντας κερδοφορία, ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης στο εξωτερικό και πιο ισχυρή θέση στην Ελλάδα, παρά το αρνητικό οικονομικό κλίμα του 2021.
_x000D_
Είναι ενδεικτικό ότι μόνο στην Ελλάδα οι πωλήσεις της γνωστής εταιρείας φυσικών καλλυντικών, που έχει περάσει στον έλεγχο του ισπανικού ομίλου Puig, ενισχύθηκαν σε ποσοστό περίπου 16,2% και ανήλθαν σε 33,13 εκατ. ευρώ από 28,5 εκατ. ευρώ το 2020. Μικρή κάμψη παρατηρείται στις πωλήσεις στην Ασία καθώς και στην Ισπανία, όπου η τοπική εταιρεία μεταβιβάστηκε σε άλλη θυγατρική του ομίλου Puig.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Επίσης, πέρυσι περιορίστηκε η αύξηση των εξόδων διάθεσης σε 8,31% και μειώθηκαν τα έξοδα διοίκησης κατά 5,75%. Τα καθαρά προ φόρων κέρδη της εταιρείας τριπλασιάστηκαν, σε 6,3 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 2,1 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους υπερτριπλασιάστηκαν (+217,5%) και διαμορφώθηκαν σε 4,9 εκατ. ευρώ από 1,5 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
_x000D_
Σημειώνεται ότι πέρυσι (στις 16.6.2021) το Δ.Σ. της εταιρείας προχώρησε στην πώληση της 100% θυγατρικής Apivita Spain SAU σε άλλη εταιρεία του ομίλου Puig, συναλλαγή που απέφερε κέρδος 912.265 ευρώ.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Σύμφωνα με την ισπανική διοίκηση της Apivita οι προοπτικές του κλάδου καλλυντικών είναι ευοίωνες παρά την οικονομική κρίση που επικράτησε στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Ως εκ τούτου προσβλέπει σε ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην αγορά έναντι του ανταγωνισμού όταν θα τελειώσει η επίδραση της πανδημίας ενώ παραμένει προσηλωμένη στους στόχους που έχει θέσει σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, δηλαδή στην περαιτέρω ενίσχυση του ελληνικού brand με διεθνοποίησή του αξιοποιώντας συνέργειες με άλλες εταιρείες του ομίλου Puig.
_x000D_
Ας σημειωθεί ότι ο όμιλος Puig έχει ηγετική θέση στη βιομηχανία ομορφιάς και μόδας, πετυχαίνοντας καθαρά έσοδα 2,585 δισ. ευρώ το 2021, με αύξηση 68% σε σύγκριση με το 2020 και 27% σε σύγκριση με το 2019.
_x000D_
Η στρατηγική επένδυση και η εξωστρέφεια
_x000D_
Σχετικά με το πλάνο εξωστρέφειας η Apivita, που διαθέτει τα προϊόντα της σε όλα σχεδόν τα κανάλια διανομής (φαρμακεία, retail, e-commerce, ξενοδοχεία και SPA), διεισδύει σε νέες διεθνείς αγορές, όπως Πορτογαλία, Βουλγαρία, Τυνησία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Κίνα, Ρωσία, Γαλλία, Χιλή κ.α. Στο πλαίσιο της επέκτασή της αναπτύσσει νέα προϊόντα και βελτιώνει περαιτέρω την ποιότητα υφιστάμενων προϊόντων και υπηρεσιών με τελικό στόχο την διεθνή ανάπτυξη και την ενίσχυση της εξωστρέφειάς της.
_x000D_
Eν κατακλείδι, σημειώνεται ότι η επένδυση της Puig στην Apivita, που άρχισε το 2017 για να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2020 με την απόκτηση και της συμμετοχής (περίπου 33%) που διατηρούσε ο Νίκος Κουτσιανάς, βασικός μέτοχος και συνιδρυτής της Apivita, έχει στρατηγικό χαρακτήρα, με την έδρα και τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας να παραμένουν στην Ελλάδα.
_x000D_
Έτσι η Puig αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του ερευνητικού εργαστηρίου και των σύγχρονων βιοκλιματικών εγκαταστάσεων που διατηρεί η Apivita στο Μαρκόπουλο Αττικής, όπου παράγονται πάνω από 300 φυσικά προϊόντα για την περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών, καθώς και αντηλιακής προστασίας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- WSJ: Εκτός συνομιλιών η Apple για τη χρηματοδότηση της OpenAI
- Τουρκία: Αντλησε το ποσό – ρεκόρ των 3,4 δισ. δολαρίων από δεκαετές ομόλογο
- Σκέρτσος: Το 2027 θα έχουμε ολοκληρώσει το κυβερνητικό στρατηγικό σχέδιο
- To 1o Forum για Financial Planning στις 18 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη
- Πλημμυροπαθείς: Παρατείνεται μέχρι το Δεκέμβριο η αναστολή καταβολής ασφαλιστικών εισφορών
- Συναγερμός στο Ιράν: Ιράν: Σε «ασφαλή τοποθεσία» ο Χαμενεΐ μετά την εξόντωση Νασράλα
- ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού για Κυριακή 29/9 και Δευτέρα 30/9
- Moody’s: Νέα υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας του Ισραήλ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις