Επιχειρήσεις

Apivita: Στο στόχαστρο Λατινική Αμερική και Ασία-Αναδιάρθρωση κόστους και ενίσχυση του e-commerce

Η εταιρεία θέλει να αυξήσει περαιτέρω τα μερίδιά της στις αγορές του εξωτερικού

Στόχο για ακόμα περισσότερη εξωστρέφεια στις ήδη υπάρχουσες και σε νέες αγορές έχει θέσει για το υπόλοιπο του έτους, η εταιρεία φυτικών καλλυντικών Apivita, με παράλληλη ενδυνάμωση του κομματιού του e-commerce.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις πρόσφατα δημοσιευμένες καταστάσεις, η επιθυμία της διοίκησης είναι να αυξήσει τα μερίδια της στην διεθνή αγορά, προωθώντας παράλληλα την κερδοφορία της μέσω των εξαγωγών.  Σε αυτό το πλαίσιο, οι αγορές-στόχοι είναι κυρίως αυτές της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας, στις οποίες θα δοθεί βαρύτητα τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, γίνεται αναδιοργάνωση του brand και στην ελληνική αγορά, μέσω νέων λανσαρισμάτων και ενίσχυση του merchandising σε καταστήματα και φαρμακεία.

Αξίζει να σημειωθεί, παρόλα αυτά, ότι στην Ελλάδα είναι που η Apivita έχει πιο οργανωμένη παρουσία στο κανάλι του retail και μάλιστα, με δύο καταστήματα: Το ένα βρίσκεται επί της οδού Σόλωνος στο κέντρο της Αθήνας και το δεύτερο στο αεροδρόμιο ‘’Ελ. Βενιζέλος’’. Σε ό,τι αφορά τις αγορές του εξωτερικού, η Apivita έχει δύο καταστήματα στην Κροατία, σε Ζάγκρεμπ και Σπλιτ και ένα κατάστημα στη Μαδρίτη και δεν υπάρχει πρόθεση για να αυξήσει περισσότερο το δίκτυό της, τουλάχιστον για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Μείωση του κόστους

Την ίδια στιγμή, έχει, ήδη, δρομολογηθεί επαναπροσδιορισμός της διοικητικής πυραμίδας, με πιο άμεση πρόσβαση στη διοίκηση, κάτι που έχει ως στόχο την ελάττωση του διοικητικού κόστους και την ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, το προηγούμενο χρονικό διάστημα έγιναν επενδύσεις σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας, παράλληλα με την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, προκειμένου να ελεγχθεί το κόστους ενέργειας και συνολικής παραγωγής.

Υπενθυμίζεται ότι το 2023, ο κύκλος εργασιών της Apivita ανήλθε σε 57,9 εκατ. ευρώ (57.880.759 ευρώ) καταγράφοντας αύξηση 14% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η εταιρεία που ιδρύθηκε από τους φαρμακοποιούς Νίκο και Νίκη Κουτσιανά, πλέον ανήκει στον ισπανικό Όμιλο PUIG ο οποίος από τον Δεκέμβριο του 2020 κατέχει το 100% των μετοχών της.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu