Επιχειρήσεις

Apivita: Εξαγωγές σε 70 χώρες και 100 εκατ. ευρώ τζίρο προβλέπει το νέο business plan

Από 60 εκατ. ευρώ πωλήσεις το 2023 και 67 εκατ. ευρώ που αναμένει για το τρέχον έτος

Nέες αγορές βάζει στο στόχαστρο για την επόμενη τριετία η εταιρεία φυτικών καλλυντικών Apivita, με σκοπό να ανεβάσει μέχρι το 2027 το χαρτοφυλάκιο των εξαγωγών της στις 70 χώρες.

Παράλληλα, επιθυμία της εταιρείας είναι μέχρι το 2027 είναι να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ τζίρο.

Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία επτά χρόνια, η εταιρεία δραστηριοποιείται υπό την εποπτεία της ισπανικής Puig, μετά την εξαγορά το 2017 από την οικογένεια Κουτσιανά, ανεβάζοντας τον αριθμό των χώρων που εξάγει στις 50.

Αυτό σημαίνει ότι πλέον το 38% του τζίρου της έρχεται από αγορές του εξωτερικού. Στην παρούσα φάση, σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση που δόθηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση, η μεγαλύτερη αγορά της Apivita είναι η Ισπανία, ενώ έχει θυγατρική σε άλλες τέσσερις χώρες, Πορτογαλία, Γαλλία, Ιταλία και Βέλγιο. Επόμενος στόχος, δε, είναι η μεγάλη αγορά του Καναδά.

Για το 2024, η εταιρεία, εξάλλου, αναμένει 67 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 18% σε σχέση με το 2023.
Την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν περίπου στα 60 εκατ. ευρώ έναντι 52 εκατ. ευρώ το 2022. Μάλιστα, η κερδοφορία το 2023 υπολογίζεται ότι διαμορφώθηκε στα 67 εκατ. ευρώ

Ο τουρισμός και η δυναμική του φαρμακείου

Σύμφωνα με όσα τόνισαν στην εκδήλωση τα στελέχη της εταιρείας, το πρώτο δίμηνο του 2024 οι ρυθμοί ανάπτυξης της Apivita άγγιξαν το 12-13%, την ώρα που κινητήριος μοχλός εξακολουθεί να παραμένει και ο τουρισμός: Όχι μόνο μέσω αύξησης των πωλήσεων, αλλά και μέσω συνεργασιώN με ξενοδοχεία και κέντρα ευεξίας σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ωστόσο, αυτό που διευκρινίστηκε είναι ότι το φαρμακείο και οι πωλήσεις που σημειώνονται μέσω αυτού εξακολουθεί να είναι η προτεραιότητα, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στις χώρες του εξωτερικού.
Όπως συμπλήρωσαν τα στελέχη της διοίκησης, ο χώρος του φαρμακείου συνεχίζει να είναι το μεγαλύτερο κανάλι πωλήσεων για την εταιρεία, με την απλή λιανική να είναι πιο δύσκολη στην προσέγγιση των πελατών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα είναι που η Apivita έχει πιο οργανωμένη παρουσία στο κανάλι του retail, με δύο καταστήματα, το ένα στην οδό Σόλωνος στο κέντρο της Αθήνας και το δεύτερο στο αεροδρόμιο ‘’Ελ. Βενιζέλος’’.

To κατάστημα της Apivita στο Ζάγκρεμπ

Σε ό,τι αφορά τις αγορές του εξωτερικού, η Apivita έχει δύο καταστήματα στην Κροατία, σε Ζάγκρεμπ και Σπλιτ και  ένα κατάστημα στη Μαδρίτη και δεν υπάρχει πρόθεση για να αυξήσει περισσότερο το δίκτυό της, τουλάχιστον για το επόμενο χρονικό διάστημα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu