Επιχειρήσεις

Answear: Η πολωνική «απόβαση» στην ελληνική online αγορά μόδας με στόχο την «άλωση» του γυναικείου κοινού

Μερίδιο στην ελληνική αγορά μόδας διεκδικεί η πολωνική Answear, εταιρεία που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο e-commerce από τότε που ιδρύθηκε πριν 11 χρόνια μέχρι σήμερα που έχτισε παρουσία σε σχεδόν δέκα χώρες.

_x000D_

Έκανε ντεμπούτο στην Ελλάδα τέλος Αυγούστου του 2021 ως ένα multibrand διαδικτυακό κατάστημα. Πέρα από ρούχα και αξεσουάρ του δικού της brand answear.LAB προσφέρει κι ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 400 γνωστά brands όπως Tommy Hilfiger, Guess, Pinko, DKNY, αθλητικές μάρκες adidas, Nike, Puma, New Balance αλλά και Levi’s, Sisley, United Colors of Benetton κ.α.

_x000D_

Με έμφαση στο fast fashion, η Answear αναπτύσσεται με ένα επιχειρηματικό μοντέλο παρόμοιο με αυτό της Shein, της κινεζικής Zara, όπως συνηθίζεται να την αποκαλούν, χωρίς φυσικά καταστήματα.

_x000D_

Έτσι στη χώρα μας δεν έχει εταιρική οντότητα, ενώ η Answear.com, εισηγμένη από πέρυσι στο χρηματιστήριο της Βαρσοβίας, απασχολεί στην τοπική αγορά Έλληνες συνεργάτες κι έχει στελεχώσει με Έλληνες εργαζόμενους τα τμήματα customer service, customer experience management (CEM), πωλήσεων κ.ά.

_x000D_

Από πλευράς logistics, έχει εξασφαλίσει καλούς όρους, ενώ οι αποστολές της πραγματοποιούνται σε ένα πακέτο οικολογικής συσκευασίας, από τις κεντρικές της αποθήκες, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Econt Express η οποία συνεργάζεται με την ACS και την ΕΛΤΑ courier.

_x000D_

Δεν αποκλείει στο άμεσο μέλλον ανάπτυξη υποδομών, αλλά προς το παρόν εξυπηρετεί τη δραστηριότητά της από τις κεντρικές εγκαταστάσεις της στην Πολωνία, όπου ολοκλήρωσε επένδυση σε επέκταση του κέντρου διανομής της αυξάνοντας τον αποθηκευτικό χώρο που διαθέτει κατά 10.000 τ.μ.. Το επιχειρηματικό της μοντέλο αποδίδει ικανοποιητικά σήμερα ενώ η εταιρεία έχει καταφέρει να μειώσει σε ανταγωνιστικά επίπεδα τους χρόνους παράδοσης, από 3-6 ημέρες σε 2-5.

_x000D_

Το βασικό κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι ηλικίας 25-45 ετών, γυναίκες, μέσης και ανώτερης οικονομικής τάξης. Στρατηγικός στόχος της είναι η εστίαση σε premium brands ενώ το επιτελείο της βλέπει γόνιμο έδαφος για επέκταση στην ελληνική αγορά.

_x000D_

Λίγο μετά την είσοδό της στην Ελλάδα, με την πλατφόρμα Αnswear.gr εγκαινίασε δραστηριότητα στην Κύπρο με την Answear.cy. Στο ίδιο διάστημα πραγματοποιήθηκε άνοιγμα στην Κροατία.

_x000D_

Πηγές στην εταιρεία μεταφέρουν στο Euro2day.gr ότι η Answear σχεδιάζει να επεκταθεί εντός του 2022 και σε Λετονία, Σλοβενία στοχεύοντας κυρίως σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Έτσι θα διατηρήσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών. Το 2021 η Answear.com έκλεισε με πωλήσεις 155 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 67% σε σχέση με το 2020.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu