Επιχειρήσεις

Ανοίγει τον Μάρτιο το πρώτο Jumbo στο Ισραήλ – Η «ιδιορρυθμία»

Στο Eilat του Ισραήλ, θέρετρο στο τρίγωνο της Ερυθράς Θάλασσας, ανοίγει Jumbo, το οποίο προβλέπεται να είναι το πιο εμβληματικό του δικτύου στον κόσμο.

_x000D_

Το κατάστημα, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο συμφωνίας franchise με τον τοπικό όμιλο Fox Group, “θα είναι συγκλονιστικό”, όπως είπε στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης της Jumbο χθες το απόγευμα, ο πρόεδρος του ομίλου Απόστολος Βακάκης. Θα φέρει την γνωστή επωνυμία Jumbο, συνοδευόμενη από την ελληνική σημαία. Θα έχει ωστόσο λιγότερα προϊόντα. Ο γραφειοκρατικός τρόπος αδειοδότησης προϊόντων στη χώρα, διαφορετικός από αυτόν στην ΕΕ, δεν επιτρέπει προς το παρόν τη διάθεση όλης της γκάμας των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία στην Ελλάδα και στις άλλες χώρες όπου έχει παρουσία.

_x000D_

Σύμφωνα με τον κ. Βακάκη, στο Ισραήλ είναι σε ισχύ μια απαρχαιωμένη για τα ευρωπαϊκά δεδομένα διαδικασία, που επιβάλλει “επικόλληση της τιμής στο κουτί, μια νομοθεσία της εποχής του 1950”. Οι συνεργάτες του στην τοπική αγορά αντιλαμβάνονται τα οφέλη ενός πιο σύγχρονου μοντέλου, αλλά προς το παρόν ο εκσυγχρονισμός απαιτεί μεταρρυθμίσεις οι οποίες προωθούνται με χαμηλές ταχύτητες στη χώρα, παρά την οικονομική της ευρωστία.

_x000D_

Αναφορικά με τους στόχους του τοπικού συνεργάτη για την ανάπτυξη της αλυσίδας ο κ. Βακάκης δεν έδωσε συγκεκριμένα στοιχεία αλλά όπως είπε χαρακτηριστικά οι δυνατότητες αντιστοιχούν σε “μια Ελλάδα”. Διευκρίνισε δε ότι το δυναμικό καταστημάτων στο Ισραήλ μπορεί να ισοδυναμεί με 15 καταστήματα δεδομένων των διαφορών μεταξύ των δύο χωρών, από τα εισοδήματα των καταναλωτών μέχρι το μοντέλο καταστημάτων στο λιανεμπόριο και τους διαθέσιμους χώρους ακινήτων.

_x000D_

Ωστόσο παρά τις δυνατότητες που αναδύονται η προώθηση του επενδυτικού σχεδίου στο Ισραήλ προϋποθέτει εκσυγχρονισμό της χώρας. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, όταν η αγορά έχει προχωρήσει σε ηλεκτρονικό ticketing δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τη χειροκίνητη μηχανή επικόλλησης των τιμών στα προϊόντα. Αυτό στερεί παραγωγικότητα στο επιχειρηματικό μοντέλο.

_x000D_

Σημειώνεται ότι τοπικά μέσα ενημέρωσης μιλούν για ένα τεράστιο εμπορικό συγκρότημα της αλυσίδας Jumbo εντός λούνα παρκ, με υπηρεσίες και παιχνίδια που απευθύνονται σε παιδιά, το οποίο αναπτύχθηκε στα πρότυπα της Disneyland, το Eilat King City.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu