Η ασφαλιστική διαμάχη που δημιούργησε συμφόρηση τάνκερ στον Βόσπορο επιλύθηκε, δηλώνει ναυτασφαλιστής στους Financial Times.
Κομβόι δεξαμενόπλοιων υποχρεώθηκε να ρίξει άγκυρα σε Βόσπορο και Δαρδανέλια, αφού η Τουρκία ζήτησε επιπλέον αποδεικτικά ασφάλισης ύστερα από την επιβολή δυτικών κυρώσεων στο ρωσικό πετρέλαιο και αφού οι δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες είπαν ότι δεν μπορούσαν να παράσχουν τη συνολική εγγύηση που ζητούνταν.
«Μετά από εντατική συνεργασία μεταξύ International Group of P&I Clubs (IG) και τουρκικής κυβέρνησης επιτεύχθηκε συμφωνία που επιτρέπει στα πλοία που μεταφέρουν φορτία αργού πετρελαίου να συνεχίσουν τα ταξίδια τους μέσω των τουρκικών υδάτων», ανακοίνωσε, συνιστώντας στα μέλη της να επικοινωνούν με το Club για την τεκμηρίωση που απαιτείται για τους μεταφορείς.
Η IGP&I, η ομάδα-ομπρέλα, δεν ήταν άμεσα προσβάσιμη για σχολιασμό, καταλήγουν οι FT.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Την καρτελοποίηση της οικονομίας στην Ελλάδα εξηγεί ο καθηγητής Κοσμάς Μαρινάκης (video)
- ΚΑΕ Παναθηναϊκός: 42.000 οι θεατές που βρέθηκαν στο Καλλιμάρμαρο
- Κάπνισμα σε δημόσιους/υπαίθριους χώρους: Που θα απαγορευθεί
- Ο πρόεδρος Ισραήλ υποστηρίζει ότι «δεν έχουμε σχέση με τους βομβητές στον Λίβανο» και τον «πίστεψαν» όλοι
- Πως αλλάζει η αγορά της εστίασης από τα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης
- Δειπνοσοφιστήριον: Γιόρτασε την έναρξη της σχολικής χρονιάς στο Μουσείο Παιχνιδιών Μπενάκη
- Το περίεργο σχόλιο του Καραμούζη για την οικονομία, που θυμίζει Πάγκαλο
- Κύρα Κάπη: Από το πρωθυπουργικό γραφείο στους Young Leaders του Obama Foundation για καμπάνια ΛΟΑΤΚΙ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις