Πολιτική

Ανακάλεσε τη μήνυση κατά του Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου

Ήταν ένταση της στιγμής, το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα ΜΜΕ, ισχυρίζεται ο υπάλληλος

Λήξαν θεωρεί το επεισόδιο με τον πρώην υπουργό ο υπάλληλος του “Ελευθέριος Βενιζέλος”, ο οποίος μέσω των δικηγόρων του ζήτησε να ανακληθεί η μήνυση που είχε υποβάλει στον Λευτέρη Αυγενάκη.

Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ η εκ των δικηγόρων του υπαλλήλου Ελένη Σαμαρειτάκη, η αίτηση ανάκλησης υποβλήθηκε ήδη από την περασμένη Παρασκευή 12 Ιουλίου στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα και οδεύει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, από όπου είχε διαταχθεί η προκαταρκτική εξέταση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εισαγγελική έρευνα για το επεισόδιο με τον Αυγενάκη στο «Ελ. Βενιζέλος»

Την παρέμβαση του Εισαγγελέα προκάλεσε η επιστολή εκπροσώπων εργαζομένων στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου 

Όπως έγινε γνωστό μέσω των δικηγόρων του υπαλλήλου, ο ίδιος προέβη στην ακόλουθη δήλωση που συνοδεύει το αίτημα ανάκλησης:

«Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του.

Ο επιβάτης ήταν ο κ. Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα.

Ήταν ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ. Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».

Μετά την κατακραυγή, ο Μητσοτάκης διέγραψε τον Αυγενάκη από την ΚΟ της ΝΔ

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu