Η εταιρεία φέρεται να καταγγέλλει την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία για “παραβίαση ουσιωδών όρων” της σύμβασης και ασυνέπεια “σε οικονομικές υποχρεώσεις” - Από το 2022 οι ενστάσεις με την επιλογή της συγκεκριμένης εταιρείας για την επάρκειά της
Η εταιρεία AMS AERO, η οποία έχει αναλάβει εδώ και ένα περίπου χρόνο την εκτέλεση φάσεων του προγράμματος εργοστασιακής συντήρησης αεροσκαφών C-130 Η/Β της Πολεμικής Αεροπορίας και που από την πρώτη ημέρα της σύμβασης προκάλεσε αντιδράσεις τόσο στους εργαζομένους της ΕΑΒ, αλλά όσο και στα κόμματα της αντιπολίτευσης, διέρρευσε σε ηλεκτρονικά μέσα ότι απέστειλε εξώδικο προς την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) και στο οποίο καταγγέλλει “τις τραγικές καθυστερήσεις που έχει επιφέρει η στάση της στο πρόγραμμα”.
Σύμφωνα πάντα με τη διαρροή του περιεχομένου του εξωδίκου, “η διαθεσιμότητα των C-130 παραμένει εδώ και χρόνια σε απαράδεκτα χαμηλό επίπεδο, γεγονός που επηρεάζει άμεσα την επιχειρησιακή ετοιμότητα της ΠΑ”.
“Μολονότι από πλευράς μας έχουμε τηρήσει απαρέγκλιτα όλους τους όρους της ως άνω σύμβασης και έχουμε αποδεδειγμένα παράξει έργο μέχρι σήμερα, εσείς κινείστε συχνά προς την αντίθετη κατεύθυνση, καθώς είναι συνεχές φαινόμενο η από μέρους σας παραβίαση ουσιωδών όρων της ανωτέρω σύμβασης.
Ειδικότερα, γνωρίζετε άριστα ότι για την έκδοση και εξόφληση εκάστου τιμολογίου αμοιβής μας (ΑΡΘΡΟ VI) είναι απαραίτητος ο από μέρους σας προηγούμενος έλεγχος αποδοχής εργασιών (ΑΡΘΡΟ VII), ο οποίος με τη σειρά του εξαρτάται εν τοις πράγμασι από την εκ μέρους σας χορήγηση προς την εταιρεία μας των απαραίτητων υλικών, ειδικών εργαλείων και εξοπλισμού (ΑΡΘΡΟ III).
Μετά μεγάλης έκπληξης και λύπης, διαπιστώνουμε όλους τους τελευταίους μήνες ότι παρουσιάζετε σημαντική και συστηματική καθυστέρηση στην πρόοδο και διεκπεραίωση των ως άνω σταδίων-φάσεων, με συνέπεια άλλοτε την υπερημερία και άλλοτε την παραβίαση των συμβατικών σας υποχρεώσεων, όπως αυτές περιγράφονται στην ανωτέρω σύμβαση έργου.
Συγκεκριμένα, σε αμφότερα τα αεροσκάφη, που έχουμε αναλάβει να συντηρήσουμε μέχρι σήμερα, παρουσιάζετε μεγάλες καθυστερήσεις στη χορήγηση των υλικών, των ειδικών εργαλείων και του απαραίτητου εξοπλισμού, με αποτέλεσμα αφενός το έργο μας να αδυνατεί εκ των πραγμάτων να ολοκληρωθεί και αφετέρου να συμπληρώνεται μεγάλος αριθμός εργατοωρών του προσωπικού μας, οι οποίες ξεπερνούν κατά πολύ τις αντίστοιχες αναγραφόμενες στο Παράρτημα Β της μεταξύ μας σύμβασης”.
“Σας δηλώνουμε ότι θα προχωρήσουμε σε αζήμια καταγγελία της από 03/06/2022 συναφθείσας μεταξύ ημών σύμβασης έργου και θα διεκδικήσουμε ενώπιον παντός αρμόδιου δικαστηρίου και αρχής και με κάθε νόμιμο και πρόσφορο μέσο την αποκατάσταση της συνολικής ζημίας που έχουμε υποστεί, επιφυλασσόμενοι παντός νoμίμου δικαιώματός μας”.
“Είναι καιρός πλέον να ξεπεράσουμε τις συνδικαλιστικές αγκυλώσεις, και τις μικροσκοπιμότητες, και να φέρουμε αποτέλεσμα, για το καλό και την ασφάλεια της χώρας, και της Πολεμικής Αεροπορίας, που αγωνιά να αυξήσει τον πλόιμο στόλο της σε μεταφορικά αεροσκάφη, όπως έχει σχεδιάσει και απαιτείται από τις καταστάσεις”.
Οι ενστάσεις για την AMS AERO
Από την πρώτη στιγμή, πάντως, της υπογραφής της σύμβασης της ΕΑΒ με την εταιρεία υπήρχαν προβλήματα αλλά και αντιρρήσεις ως προς την επάρκειά της. Μάλιστα κατατέθηκε μηνυτήρια αναφορά από τον πρόεδρο των εργαζομένων στα τέλη του 2022, ενώ πιο πριν, στις 29 Ιουλίου του ίδιου έτους κατατέθηκε ερώτηση από το ΠΑΣΟΚ, αλλά και από τον ΣΥΡΙΖΑ για την συγκεκριμένη εταιρεία στη Βουλή, στις οποίες αναφέρεται ότι «η ΕΑΒ ανέθεσε, με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία AMS AERO, έργο ύψους 4.341.880,00€ για παροχή υπηρεσιών εργοστασιακής συντήρησης και υποστήριξης Α/Φ C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας, σε πολλαπλάσιο κόστος συγκριτικά με το αν είχε αναλάβει εξ ολοκλήρου η ίδια η ΕΑΒ το υπόψη έργο. Η εν λόγω εταιρία AMS AERO έχει μετοχικό κεφάλαιο ύψους μόνο 6.000€ και δεν διαθέτει προσωπικό. Η όλη σύμβαση και οι ακολουθούμενες διαδικασίες υπαγορεύουν σκάνδαλο».
Εδώ η ερώτηση του ΠΑΣΟΚ: https://pasok.gr/skandalwdhs-anathesi-c130-eab/
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μικτές τάσεις στα ασιατικά χρηματιστήρια
- ΕΛΓΑ: Καταβολές 2,6 εκατ. ευρώ για τις ενστάσεις της τετραετίας
- Northvolt: Στο άρθρο 11 του πτωχευτικού κώδικα η σουηδική εταιρεία μπαταριών
- Ένωση Σούπερ μάρκετ: Τί τιμές περιμένουμε το 2025, η έλλειψη προσωπικού και η άμεση δράση σε περίπτωση μείωσης του ΦΠΑ
- Ταμείο για την Κοινωνία των Πολιτών: Η Νορβηγία χρηματοδοτεί με 14,3 εκατ. ευρώ την Ελλάδα
- Aegean Airlines: Συνεχίζει την κερδοσκοπία με τις τιμές των εισιτηρίων εις βάρος ταξιδιωτών, προκαλώντας αντιδράσεις
- Βρετανία: Οι σιδηρόδρομοι επανέρχονται στα χέρια του κράτους
- Γ. Μπιλιράκης: Από τις λίγες χώρες που καταβάλλουν το 2% του ΑΕΠ τους στην άμυνα η Ελλάδα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις