Επιχειρήσεις

Funky Buddha (ALTEX AE): Eνισχύει το δίκτυό της στην Ελλάδα και γλυκοκοιτάζει Ευρώπη

Ενδιαφέρον για την περαιτέρω ανάπτυξη και του e-shop

Nέα καταστήματα και ανάπτυξη καινούργιων αγορών στην Ευρώπη, σε χώρες όπου ποντάρουν εσχάτως αλυσίδες λιανικής, προβλέπεται για το υπόλοιπο του 2024 και το 2025 για το brand νεανικής ένδυσης Funky Buddha.

Πρόκειται για κινήσεις, οι οποίες έρχονται μετά από μια θετική για την εταιρεία ALTEX AE, που κινεί την Funky Buddha στην Ελλάδα, χρονιά, που αποδείχθηκε το 2023.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις οικονομικές της καταστάσεις, οι πωλήσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 15,8% το 2023, αγγίζοντας τα 39,3 εκατ. ευρώ, έναντι 34 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, εξέλιξη που αποδίδεται στην επέκταση του δικτύου πωλήσεών της.

Την ίδια στιγμή, το μικτό κέρδος της Altex αυξήθηκε κατά 4,09%, διαμορφούμενο σε 60,1% το 2023 έναντι 56,07% το 2022, ενώ τα κέρδη EBITDA ενισχύθηκαν κατά 21,2%, αγγίζοντας τα 7,54 εκατ. ευρώ, από 6,22 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Αυτό σημαίνει κατά αναλογία, τα κέρδη προ φόρων της Altex διαμορφώθηκαν σε 2,87 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ οι υποχρεώσεις της αυξήθηκαν σε 39,32 εκατ. ευρώ τη χρονιά που πέρασε, από 24,52 εκατ. ευρώ το 2022, κυρίως λόγω της αναχρηματοδότησης του μακροπρόθεσμου δανεισμού της με ευνοϊκότερο επιτόκιο.

Ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων

Σε αυτό το πλαίσιο και στον απόηχο μιας ικανοποιητικής χρονιάς, η οποία εν γένει ευνόησε, παρά την μειωμένη αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών, τις αγορές προσιτών fashion brands, η εταιρεία σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της με τρία ακόμη καταστήματα στο δίκτυο της στην Αττική, μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ένα από αυτά θα είναι εταιρικό και τα άλλα δύο franchise και το ένα εταιρικό, ενώ δεν υπάρχουν, τουλάχιστον, ακόμα, πληροφορίες για το πού θα ανοίξουν αυτά.

Yπενθυμίζεται ότι ήδη υπάρχει διάθεση επέκτασης των σημείων πώλησης από τις αρχές της τρέχουσας χρονιάς, με νέο κατάστημα να ανοίγει εντός του Golden Hall, αλλά και στη Ρόδο.

Όμως, δεν θα μείνει μόνο στην ελληνική αγορά, καθώς σχεδιάζεται και είσοδος της εταιρείας, μέσω της ελληνικής της θυγατρικής, στη συνεχώς εξελισσόμενη ρουμανική αγορά. Αυτό σημαίνει ότι θα αναπτυχθεί και εκεί, το τρίπτυχο λιανικής, χονδρικής, καθώς και παρουσίας μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, ακριβώς, δηλαδή, όπως δραστηριοποιείται και η εταιρεία στην Ελλάδα, αναπτύσσοντας χρόνο με το χρόνο και τους τρεις πυλώνες.

Παράλληλα, ενισχύεται και παράπλευρα, η ηλεκτρονική παρουσία της εταιρείας, αφού μέσα στο 2024 αναμένεται η διάθεση των συλλογών της εταιρείας σε περισσότερες από 20 χώρες της Ευρώπης, μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας με το marketplace, AboutYou, το οποίο δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας.

Υπενθυμίζεται ότι η Altex έχει παρουσία και σε εκπτωτικά πολυκαταστήματα, μέσα από συνολικά 11 corners, διατηρεί 9 σημεία πώλησης σε εγχώρια πολυκαταστήματα ενώ διαθέτει επίσης 8 σημεία πώλησης στην Κύπρο.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu