Ο στόχος είναι για αύξηση μεριδίου αγοράς εντός των τειχών
Για χρόνια η Almi Foods, εταιρεία που εδρεύει στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, ήταν συνώνυμη με την προώθηση προϊόντων σε χώρες του εξωτερικού. Όμως η νέα γραμμή πλεύσης της διοίκησης από τις αρχές του 2024 είναι η ενίσχυση και της εγχώριας αγοράς. Γεγονός που αναμένεται να φέρει και επενδύσεις τα επόμενα χρόνια.
Με προϊόντα όπως πάστες, ελιές, πιπεράκια, ορεκτικά, υπάρχει στόχος είναι να κερδίσει μερίδιο από έναν κλάδο που είναι σε ανάπτυξη, καθώς έρευνα της εταιρείας έδειξε ότι ο Έλληνας καταναλωτής έρχεται όλο και πιο κοντά στα συγκεκριμένα προϊόντα. Ο στόχος προς επίτευξη είναι για το 20% μεριδίου αγοράς.
Αυτός είναι ο λόγος που ήδη από τις προηγούμενες ημέρες και σε όλο το υπόλοιπο της χρονιάς, σε σημεία λιανικής (κυρίως σε σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ) θα τοποθετηθούν πολλά από τα προϊόντα της εταιρείας. Εξάλλου, η πανελλαδική διανομή θα συνεχιστεί και στις αρχές του 2025 και αναμένεται να φέρει και πρόσθετες επενδύσεις για την αύξηση της παραγωγικότητας.
Προηγήθηκε η σύναψη συμφωνιών με τις αλυσίδες super market, τοποθέτηση των προϊόντων Almito πανελλαδικά μέσω Δικτύων Διανομής/Χονδρεμπόριο στα τελικά σημεία ενδιαφέροντος, καθώς και σχετική μελέτη για τη αναγνωρισιμότητα των Almito από τον καταναλωτή, όχι μόνο ως deli antipasti, αλλά ως καθημερινή γευστική εμπειρία.
Ως εκ τούτου, σύμφωνα με πληροφορίες, η Almi Foods έχει ήδη προχωρήσει στη σύναψη συνεργασιών με τα super market ΑΒ Βασιλόπουλος, στα οποία βρίσκεται στα ράφια 450 καταστημάτων πανελλαδικά, με την αλυσίδα Μασούτης με 300 σημεία πώλησης, ΜΕΤΡΟ / My Market με 250 σημεία, με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός με περισσότερα από 100 σημεία, με τα καταστήματα του Θανόπουλου, καθώς και με το e-fresh.
Την ίδια στιγμή, εξακολουθεί τη συνεργασία της με τα Κονταράτος Super Market Flora, και ξεκίνησε με τον όμιλο Ελληνική Διατροφή Super Market Κεντρικής Ελλάδας, τις υπεραγορές Κρεάτων Ανδριόπουλος, τα super market Πάππου στην Ρόδο, καθώς και τα καταστήματα Μπαλάσκας.
Άνοδος για το 2023
Aυτή η απόφαση προφανώς ήρθε και μετά από την θετική πορεία της εταιρείας την προηγούμενη χρονιά, οπότε και καταγράφηκε αύξηση των οικονομικών της μεγεθών.
Οι εκτιμήσεις, δε, για το 2024 προβλέπουν περαιτέρω ενίσχυση του κύκλου εργασιών και των κερδών της εταιρείας, με την ενσωμάτωση της νέας της στρατηγικής για την ανάπτυξή της και στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία, η Almi Foods κατέγραψε για το 2023 άνοδο κατά 11% του κύκλου εργασιών της (38,42 εκατ. ευρώ, έναντι 34,35 εκατ. ευρώ το 2022), με τις εξαγωγές σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης να έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου κατά 3,6 εκατομμύρια ευρώ και να αντιπροσωπεύουν περισσότερο του 25% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι η Almi Foods εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε 33 χώρες, με βασικές αγορές την Γερμανία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Νότιο Κορέα, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία και την Ουκρανία. Η εταιρεία καταγράφει μια συνεχή αύξηση των πωλήσεων στις αγορές της Νότιας Κορέας, με παρουσία από το 2015, η οποία αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά στοιχεία της, τα τελευταία έτη.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Blueground: Πάει Κορέα και αναμένει αύξηση κύκλου εργασιών το 2024
- To «Paralimnio» επιστρέφει στα Ιωάννινα – Το ανακαινισμένο fun park νέο τοπόσημο της περιοχής
- Πρώτη δήλωση Φάμελλου, νέου προέδρου ΣΥΡΙΖΑ: «Θα χτίσουμε ένα νέο, συγκροτημένο ΣΥΡΙΖΑ»
- Επίσημο αποτέλεσμα: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ με 49,41% – Δεν θα υπάρξει δεύτερος γύρος
- Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Πρώτος ο Φάμελλος με 49,6%, δεύτερος ο Πολάκης με 43,3% στο 75% της ενσωμάτωσης
- Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Φάμελλος 49,76%, Πολάκης 42,67% στο 42% της ενσωμάτωσης
- Αυστρία: Το FPÖ κερδίζει τις εκλογές στη Στυρία
- Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Φάμελλος με 49%, Πολάκης 44% στο 20% της ενσωμάτωσης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις