Ακυρώνεται ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση της κατασκευής του οδικού τμήματος Πάτρα – Πύργος με απόφαση του υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργου Σταθάκη, προκειμένου να εξεταστεί εκ νέου ο τρόπος δημοπράτησης του έργου παράλληλα με την ένταξή του στο νέο ΕΣΠΑ.
Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, το σκεπτικό είναι πως με βάση την ειδική διάταξη 46516/2014 το έργο εγκρίνεται υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία πριν την οριστική έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου στην ΕΕ.
Αναφέρει πως πρόκειται για παρέκκλιση με απόφαση του τότε υπουργού ΠΟΜΕΔΙ ώστε το στάδιο της κατάθεσης των προσφορών να μην είναι ενιαίο αλλά να διαιρείται σε 2 διακριτά επί μέρους στάδια.
Παράλληλα, κρίνεται σκόπιμο να επανεξεταστεί ο τρόπος δημοπράτησης του έργου σε συνδυασμό με την ένταξη του στο ΣΕΣ 2014-2020 για να είναι δυνατή η δημοπράτηση του σε ενιαίο στάδιο (χωρίς την εφαρμογή παρέκκλισης), το οποίο θα συμβάλλει στο να συντμηθεί ο χρόνος δημοπράτησης.
Το οδικό τμήμα Πάτρας-Πύργου ήταν μέρος της Ολυμπίας Οδού. Με την συμφωνία για την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες, αποφασίστηκε το τμήμα να δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο. Το μήκος του έργου είναι 75 χιλιόμετρα και ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 475 εκατομμύρια ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απεβίωσε ο καθηγητής Γεώργιος Κορρές, 85 ετών
- Στον Μασούτη τα σούπερ μάρκετ Κρητικός
- ΑΑΔΕ: Μέχρι 30 Ιουνίου η υποβολή δηλώσεων φόρου πλοίων δεύτερης κατηγορίας
- Ευρωπαϊκοί Βωξίτες: Στάση εργασίας στα μεταλλεία του ομίλου Μυτιληναίου στη Φωκίδα για αυξήσεις μισθών
- Θεοδωρικάκος: «Έμπρακτη στήριξη στο αλουμίνιο, επενδύουμε ενεργά στη βιομηχανική κουλτούρα»
- Ευρωπαϊκές αγορές: Πρώτος μήνας απωλειών για τον Stoxx το 2025 ο Μάρτιος
- Austriacard: Αύξηση 16,6% στα καθαρά κέρδη το 2024, μέρισμα 0,11 ευρώ ανά μετοχή
- Ταχιάος: Γιατί θα κλείσει για ένα μήνα το μετρό Θεσσαλονίκης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις