Επιχειρήσεις

Αύξηση τζίρου 40% για την Intrafashion (Pink Woman)

Με σημαντική αύξηση πωλήσεων που υπερβαίνει το +40% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 ο Όμιλος Intrafashion με το brand γυναικείας ένδυσης “Pink Woman”. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου, Δημήτρη Ματεμτζή, «η αύξηση αυτή αντανακλά, τόσο την αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου αλλά και το “αδύναμο” πρώτο τρίμηνο του 2022 που δημιούργησε τις συνθήκες περαιτέρω ευνοϊκής σύγκρισης για φέτος».

_x000D_

_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Επιπλέον, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση του Ομίλου ανακοίνωσε έναν καταιγισμό νέων καταστημάτων ο οποίος υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια του α’ τριμήνου, στον απόηχο της -για πολλούς παράγοντες της αγοράς- ανεξήγητης λήξης της συνεργασίας της “Pink Woman” με το “The Mall Athens”.

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

Πρόκειται για 8 νέα εταιρικά καταστήματα του brand, το φυσικό δίκτυο καταστημάτων του οποίου άγγιξε πλέον τα 110 σημεία πώλησης: Αvenue Mall, Μαρούσι, Νέα Ιωνία, Βριλήσσια (στην Αθήνα), καθώς και Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, Αλιβέρι, Αμαλιάδα, ενώ πραγματοποιήθηκε μεταστέγαση και άνοιγμα νέου καταστήματος στην καρδιά της αγοράς του Αγρινίου.

_x000D_

Σημειώνεται δε, πως εγκαινιάστηκε το ανακαινισμένο “Pink Woman” store στον εμπορικότερο πεζόδρομο της πρωτεύουσας (Ερμού 16).

_x000D_

Στη φωτογραφία ο Δημήτρης Ματεμτζής, Πρόεδρος και CEO της INTRAFASHION GROUP S.A. (PINK WOMAN).

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu