Με αύξηση- ρεκόρ 27,19% στα λειτουργικά της κέρδη έκλεισε το εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2014 η εταιρεία Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ (ΟΛΘ ΑΕ), επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις της διοίκησης ότι η φετινή χρονιά εξελίσσεται στην καλύτερη από ιδρύσεως της εταιρείας.
Αυξήσεις πωλήσεων και κερδών καταγράφονται σε όλους τους λειτουργικούς τομείς του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικότερα, στο υπό εξέταση εννεάμηνο, ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκε στα 41,05 εκατ. ευρώ (+9,30% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013), ενώ το μικτό κέρδος έφτασε στα 20,15 εκατ. ευρώ (+24,18%).
Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 17,04%, στα 21,04 εκατ. ευρώ και μετά από φόρους κινήθηκαν επίσης ανοδικά και διαμορφώθηκαν στα 15,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 15,10%. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στο 52,77% επί του τζίρου, αυξημένα κατά 27,19%.
Η εικόνα του εννεαμήνου του 2014 ανά τομέα έχει ως ακολούθως:
-Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων (κοντέινερς): Άνοδος της διακίνησης κατά 11,79% στα 249.563 TEUs (σ.σ. Μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων) και αύξηση τζίρου κατά 9,71% έναντι του 2013.
-Συμβατικό λιμάνι: Αύξηση στο γενικό φορτίο κατά 19,32% και στο ξηρό χύμα φορτίο κατά 6,86%, με άνοδο τζίρου κατά 8,81%.
-Επιβατικό λιμάνι: Αύξηση τζίρου κατά 18,26%.
-Εκμετάλλευση χώρων: Αύξηση τζίρου 5,95%.
Συνολικά τα έσοδα της ΟΛΘ ΑΕ στο εννεάμηνο του 2014 αυξήθηκαν κατά 4,04% από το αντίστοιχο διάστημα του 2013, παρά τη μείωση των χρηματοοικονομικών εσόδων κατά 42,52%, λόγω σημαντικής πτώσης των επιτοκίων και των επενδυμένων διαθεσίμων της εταιρείας.
Παράλληλα, το σύνολο των εξόδων μειώθηκε έναντι του 2013 κατά 5,49%, κυρίως εξαιτίας της μείωσης των αμοιβών του προσωπικού κατά 7,58%, λόγω αποχώρησης εργαζομένων για συνταξιοδότηση.
Αναφερόμενος στα οικονομικά της ΟΛΘ ΑΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας δήλωσε: «Όπως είχαμε προβλέψει το 2014 εξελίσσεται για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στην καλύτερη χρονιά από την ίδρυσή του.»
» Η δουλειά της διοίκησης και των εργαζομένων με τη συνεργασία των χρηστών του λιμένα αποδίδει επ’ ωφελεία όλων των εμπλεκομένων, αλλά και της εθνικής οικονομίας. Οι προοπτικές για το λιμάνι είναι μεγάλες. Το ίδιο και οι προκλήσεις, στις οποίες όλοι όσοι κατέχουν υπεύθυνες θέσεις οφείλουν να ανταποκριθούν, ώστε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να εξακολουθήσει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γ. Μασούτης: Εγκαίνια τον Ιανουάριο για το Grand στις Τρεις Γέφυρες και το σχέδιο για το οικιστικό συγκρότημα στο real estate
- Wall Street: Ανοδος 1% για τον Dow Jones στις 43.870,35 μονάδες
- ΑΑΔΕ: Ποια είναι η νέα δύναμη κρούσης “ΔΕΟΣ” για φοροφυγάδες και λαθρεμπόρους
- Καιρός: Νοτιάδες 8 μποφόρ στο Αιγαίο, τοπικές βροχές και καταιγίδες
- Μητσοτάκης: Θα στραφούμε στην περαιτέρω ανακούφιση της μεσαίας τάξης
- Έφυγε από τη ζωή ο επιχειρηματίας Δημήτρης Χαΐτογλου
- ΥΠΕΘΟ και ΑΑΔΕ στο Ζάππειο: Έρχονται 4 νέα εργαλεία στην μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025
- Έρευνα Pulse: Το 49% των ελεύθερων επαγγελματιών θεωρεί άδικη τη φορολόγησή τους
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις