Επιχειρήσεις

Αύξηση πελατών 8,4% στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, από την Ιnteramerican

Σημαντική αύξηση πελατών κατά 8,4%στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου πέτυχε η Ιnteramerican κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, φθάνοντας στους 553.774 πελάτες έναντι 510.961 κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και αυξάνοντας το μερίδιό της επί του συνόλου των ασφαλισμένων οχημάτων της αγοράς σε ηγετικό επίπεδο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.

_x000D_

Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα οχημάτων κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου ανήλθαν σε 68,8εκατ. ευρώ, έναντι 70,8 εκατ. πέρυσι (μόλις 2,9% μείωση), σε μια περίοδο κατά την οποία η αγορά υπέστη μεγάλη μείωση στο σύνολό της, που έφθασε στο 11,1% (στοιχεία Μαΐου).

_x000D_

Τα δεδομένα, που χαρακτηρίζουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ιnteramerican στον κλάδο, είναι ο πλουραλισμός στη διανομή, με ισορροπημένη σχέση παραγωγής μεταξύ των φυσικών δικτύων -όπου το 50,6%προέρχεται από το εταιρικό δίκτυο agency και το δίκτυο συνεργαζομένων brokers- και των απευθείας πωλήσεων, όπου το 49,4% παρήγαγε η Anytime.

_x000D_

Ειδικότερα η Anytime, που αποτελεί πρωτοπόρο τρόπο διανομής στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έφθασε κατά το πρώτο εξάμηνο τους 280.000πελάτες με αύξηση κατά 33.000 από το 2015, ξεπερνώντας το ήμισυ των ασφαλισμένων οχημάτων της εταιρείας, ενώ αύξησε την παραγωγή της κατά 3,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, φθάνοντας τα 34,1εκατ. ευρώ.

_x000D_

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία, κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος, κατέβαλε αποζημιώσεις για 22.128 περιπτώσεις στον κλάδο συνολικού ύψους 27,1 εκατ., ενώ κατά το 2015 είχε πληρώσει σε αποζημιώσεις ασφάλισης αυτοκινήτων 59,2 εκατ. ευρώ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu