Επιχειρήσεις

Αύξηση 2,8% των λιανικών πωλήσεων ένδυσης στο 2,58 δισ. ευρώ το 9μηνο

Πόσα δαπάνησαν οι καταναλωτές

Μικρή άνοδος στις λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά καταγράφηκε το 9μηνο 2024, ενώ αντίθετα οι εξαγωγές συνέχισαν την πτωτική τους πορεία που ξεκίνησε από το 2023, σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).

Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 2,8% και ανήλθαν σε 2,58 δισ. ευρώ από 2,5 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2023.

Το πρώτο τρίμηνο του έτους οι λιανικές πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 3,6%, στο δεύτερο τρίμηνο η αύξηση ανήλθε σε 4,5%, ενώ στο τρίτο τρίμηνο περιορίστηκε σε 0,8%.

Αντίθετη ήταν η πορεία των εξαγωγών ένδυσης που συνέχισαν την πτωτική τους πορεία λόγω της συνεχιζόμενης μειωμένης ζήτησης στις διεθνείς αγορές.

Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο εννεάμηνο του 2024 ανήλθε σε 1,23 δισ. ευρώ έναντι 1,43 δισ. ευρώ το 2023, μειωμένες κατά 14,4%.

Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 13,6%, της κλωστοϋφαντουργίας μείωση 19,8% και του βαμβακιού μείωση 9,7%.

Πτώση κατέγραψαν επίσης και οι εισαγωγές σε ποσοστό 5%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 2,45 δισ. ευρώ το 2024, έναντι 2,57 δισ. ευρώ το πρώτο εννεάμηνο του 2023.

Η μείωση των εισαγωγών στην ένδυση ανήλθε σε 2% και στην κλωστοϋφαντουργίας σε 13%.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu