Σύμφωνα με τον κ. Βαρβαδούκα, έχουν δαπανηθεί πολλά εκατ. ευρώ για διαφήμιση στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο
Στο «κενό» έπεσε η σελίδα των Public στο Facebook εδώ και κάποια 24ωρα, μια περίοδο δηλαδή εορταστική με πολλούς επισκέπτες λόγω των δώρων του Πάσχα και γενικότερα της αυξημένης αγοραστικής κίνησης. Η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά το Facebook, που σε αρκετές περιπτώσεις οι σελίδες επαγγελματικές μάλιστα, χάνονται, δίχως η εταιρεία να αποζημιώνει τους επαγγελματίες που ξοδεύουν μεγάλα ποσά για διαφήμιση.
Αξίζει να σημειωθεί, δε, ότι το συγκεκριμένο προφίλ είναι από τα πιο πολυπληθή καταστημάτων στο οικοσύστημα των social media, απαριθμώντας πάνω από 1 εκ. followers, κάτι που σημαίνει οτι πολλοί από αυτούς βλέπουν καθημερινά το περιεχόμενό του.
Εκτος αυτού, ενδεικτικό είναι ότι δεν πρόκειται για ένα απλό προφίλ χρήστη, αλλά για επαγγελματικό, στο οποίο τα Public, τα τελευταία 15 χρόνια, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο VP Brand, Omnichannel & Supply Chain Public Group του group Νίκος Βαρβαδούκας, έχουν δαπανήσει εκατ. ευρώ σε διαφήμιση.
Εύλογα λοιπόν τα στελέχη των Public αποπειράθηκαν να επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους της Meta για να λυθεί άμεσα το πρόβλημα, κάνοντας, μάλιστα και δημόσια αναφορά στη σελίδα. Κάτι για το οποίο, όπως ενημερώνει ο Ν. Βαρβαδούκας με ανάρτησή του στα Social Media δεν έλαβε ποτέ, απάντηση για αυτή την ανεξήγητη κάθοδο της σελίδας από το διαδίκτυο.
Σύμφωνα με όσα έγραψε ο ίδιος: «Οι προσπάθειές μας να προσεγγίσουμε τους διαχειριστές λογαριασμών Meta έμειναν αναπάντητες. Είναι αυτό το είδος υποστήριξης που μπορούν να περιμένουν οι μεγάλες μάρκες; Προφανώς, οι δαπάνες εκατομμυρίων διαφημίσεων δεν εγγυώνται ούτε τη βασική εξυπηρέτηση πελατών! Καταλαβαίνουμε ότι το Facebook είναι απασχολημένο να κυνηγά το όνειρο του metaverse, αλλά δεν θα έπρεπε να εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα η υποστήριξη βασικού λογαριασμού; Ίσως η επιδιόρθωση του χαλασμένου θα πρέπει να γίνει πριν από τη δημιουργία νέων εικονικών κόσμων. Αυτό είναι απλώς απαράδεκτο».
Το αποκορύφωμα, δε, ήταν τα σχόλια στην ανάρτηση του υψηλοβαθμου στελέχους των Public, όπου και εισέπραξε προτάσεις συνεργασίας με άλλα μέσα!
Προς το παρόν, πάντως, ο ίδιος δεν έχει ενημερώσει αν τελικά, όντως, κάποιος από την Meta έχει επικοινωνήσει μαζί του, ενώ σύμφωνα με έναν meta partner, το συγκεκριμένο πρόβλημα μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο για να επιλυθεί, από μερικές ημέρες μέχρι και μήνες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Πουλάει το ακίνητο στη Θεσσαλονίκη φθηνότερα από την αγορά πριν 28 χρόνια
- Πιερρακάκης με Θεοδωρόπουλο: Θα αξιοποιήσουμε τις προτάσεις του ΣΕΒ
- Δημοσκόπηση Marc: Καθαρά δεύτερη η Κωνσταντοπούλου με 13,7% – Η ΝΔ πρώτη με 26,5%
- New York Times: Η Amazon κατέθεσε προσφορά για την εξαγορά του TikTok
- Δένδιας στη Βουλή: Αυτά είναι τα 6 μέτρα διαφάνειας για τα εξοπλιστικά
- Παραδίδεται στην κυκλοφορία η Γέφυρα Χειμωνικού στην Κεφαλονιά
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με απώλειες περιμένοντας τους δασμούς Τραμπ
- Politico: Ο Μασκ αποχωρεί σύντομα από την κυβέρνηση Τραμπ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις