«Αυτή τη φορά το κράτος, ο ιδιωτικός τομέας και οι τοπικοί φορείς συνεργάστηκαν πολύ καλά» ανέφερε ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, σημειώνοντας ότι στην Πάρο δεν υπήρχε ανάπτυξη στο αεροπορικό σκέλος, διότι το παλαιό αεροδρόμιο δεν την επέτρεπε.
Ωστόσο από το 2014, και με την προηγούμενη κυβέρνηση και τη δημοτική αρχή, έγιναν από κοινού προσπάθειες να προχωρήσει το έργο. Όπως υπογράμμισε, από αυτόν κιόλας το μήνα, η Πάρος θα έχει 3 με 4 φορές παραπάνω επιβάτες από πριν, από αυτόν το μήνα τα εισιτήρια θα είναι φθηνότερα, γιατί υπάρχουν θέσεις και από αυτόν το μήνα θα υπάρχει διασυνδεσιμότητα με το εξωτερικό.
Αναφερόμενος στο οικονομικό όφελος του έργου, είπε ότι το Δημόσιο εξοικονομεί 4,2 εκατ. ευρώ από το γεγονός ότι παύει η επιδότηση της άγονης γραμμής, ενώ σε άλλα 2,5 εκατ. ευρώ υπολογίζονται τα άμεσα έσοδα από τον ΦΠΑ και τα τέλη αναχώρησης από την Αθήνα, δηλαδή περίπου 6,5 εκατ. ευρώ όφελος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Εβροφάρμα: Καθαρά κέρδη 1,4 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο
- Τράπεζα Πειραιώς: Πούλησε χαρτοφυλάκιο κόκκινων δανείων ύψους 350 εκατ. ευρώ
- Pepsico Hellas: Αύξηση τζίρου 18,45% το 2023 με 238,289 εκατ. ευρώ
- ΣΥΡΙΖΑ: Ερώτηση για το «Κυβερνητικό Πάρκο» στον επιβαρυμένο πολεοδομικά Δήμο Δάφνης – Υμηττού
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Δεύτερη ημέρα ανόδου 0,8% με ώθηση (πάλι) από Εθνική Τράπεζα +2,67%
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Πάνω από 40 εκατ. ευρώ τα πρόστιμα το 2023 (επί Ιωάννη Λιανού)
- Χήτος: Αύξηση 24% στον τζίρο το 2023 με 98,2 εκατ. ευρώ
- Δεσμευτικές προσφορές από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Μυτιληναίο για το αρδευτικό δίκτυο σε Λάρισα και Καρδίτσα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις