Επιχειρήσεις

Aegean: Σοβαρά προβλήματα στα lounge επιβατών

Χωρίς τον πρωϊνό τους καφέ , βρέθηκαν το πρωί της περασμένης Πέμπτης πολλοί επιβάτες της Aegean Airlines οι οποίοι ταξίδεψαν από την Αθήνα που έκαναν χρήση της αίθουσας αναμονής της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρίας της χώρας και θέλησαν να αξιοποιήσουν το ακριβοπληρωμένο «προνόμιο» τους της «χρυσής» κάρτας.

_x000D_

Η δυσάρεστη αυτή κατάσταση ήταν αποτέλεσμα του γεγονότος ότι οι δύο από τις εγκατεστημένες στο χώρο αυτόματες μηχανές παρασκευής καφέ, στο χώρο του σαλονιού της Aegean Airlines ήταν εκτός λειτουργίας και η τρίτη εναπομένουσα αδυνατούσε να εξυπηρετήσει το πλήθος των αναμενόντων.

_x000D_

Θα θεωρούσαμε το περιστατικό ως ατυχές , αλλά το γεγονός ότι μόλις πρόσφατα η Aegean αναμόρφωσε το χώρο αναμονής επιβατών για πτήσεις εντός Σένγκεν , δημιουργεί κάποια ερωτήματα για την πλήρη ανανέωση των χώρων που ανακοίνωσε η εταιρία.

_x000D_

Μπορεί να πρόκειται για ατυχή συγκυρία , εφόσον μάλιστα η εταιρία έχει καταβάλει σοβαρές προσπάθειες για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των τακτικών επιβατών της από το κεντρικό αεροδρόμιο που επιχειρεί το «Ελευθέριος Βενιζέλος».

_x000D_

Δυστυχώς , αυτό δεν συμβαίνει με τον τρίτο μεγαλύτερο «κόμβο» της Aegean το αεροδρόμιο της Λάρνακας στην Κύπρο , το οποίο αποτελεί βάση της εταιρίας για πολλά δρομολόγια στη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη. Τα παράπονα των επιβατών για το lounge είναι πολλά και επεκτείνονται σε όλους τους τομείς.

_x000D_

Ο χώρος παρόλο που εξυπηρετεί όλους τους επιβάτες της Star Alliance έχει να αναμορφωθεί σχεδόν μια εικοσαετία για την ακρίβεια από την μέρα που άνοιξε !

_x000D_

Όλα αυτά παρά το γεγονός ότι η εταιρία έχει ενισχύσει σημαντικά τα έσοδά της από την Κύπρο , αφού μετά το λουκέτο της κρατικής Cyprus Airways , θεωρείται ως η κύρια αεροπορική εταιρία της Μεγαλονήσου.

_x000D_

Παράλληλα οι υπηρεσίες που προσφέρει έχουν υποβαθμιστεί , σαν η εταιρία να μην δίνει σημασία στους πολλούς Ελλαδίτες, Κύπριους και ξένους πελάτες της που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του lounge .

_x000D_

Σημειώνεται επί καθημερινής βάσης πραγματοποιεί μόνο προς την Αθήνα πάνω από πέντε δρομολόγια .

_x000D_

Σε ότι αφορά την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών συνεχίζει να βρίσκεται σε αναντιστοιχία του κύρους της εταιρίας επίπεδα , με τους επιβάτες της να διαμαρτύρονται σχεδόν επί καθημερινής βάσεως, αφού ως βασικό έδεσμα προσφέρεται μισή μικρή άψητη κυπριακή πίτα με χαλούμι , που απλά δεν τρώγεται , ούτε διατίθενται εφημερίδες !

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu