Άλμα 15% της μετοχή της εταιρείας
Οι μετοχές της Adobe είναι έτοιμες για τη μεγαλύτερη άνοδό τους εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια, μετά την πρόβλεψη ισχυρών μελλοντικών πωλήσεων για τα δημιουργικά της προϊόντα, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι πελάτες υιοθετούν τα νέα εργαλεία της εταιρείας που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Μια στενά παρακολουθούμενη μέτρηση των νέων επιχειρήσεων δημιουργικού λογισμικού – τα νέα καθαρά ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα των ψηφιακών μέσων – θα είναι 460 εκατομμύρια δολάρια το τρέχον τρίμηνο, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση των 435,2 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο επί μακρόν ηγέτης στο λογισμικό για επαγγελματίες γραφικών τεχνών έχει αντιμετωπίσει ένα νέο κύμα ανησυχίας των επενδυτών ότι η γενεσιουργός τεχνητή νοημοσύνη θα μειώσει την αγορά της. Ανταγωνίστριες εταιρείες λογισμικού εφαρμογών όπως η Salesforce, η Workday. και η ServiceNow αντιμετώπισαν παρόμοιες ανησυχίες τις τελευταίες εβδομάδες, αφού ανέφεραν επιβράδυνση της ζήτησης. Τα αποτελέσματα σηματοδοτούν ότι οι προσπάθειες της Adobe να ενσωματώσει χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης στα προϊόντα της κερδίζουν υποστήριξη μεταξύ των πελατών, καθώς η εταιρεία μάχεται με μικρότερους αντιπάλους, συμπεριλαμβανομένων των νεοφυών επιχειρήσεων που επικεντρώνονται στην αναδυόμενη τεχνολογία.
Άλμα 15% της μετοχής της Adobe
Οι μετοχές αυξήθηκαν κατά περίπου 15% στην προ-χρηματιστηριακή διαπραγμάτευση την Παρασκευή πριν ανοίξουν τα χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης, αφού έκλεισαν στα 458,74 δολάρια. Εάν τα κέρδη αυτά διατηρηθούν, θα είναι το μεγαλύτερο ενδοημερήσιο άλμα από τον Μάρτιο του 2020. Μετά από άνοδο 77% το 2023, η μετοχή έχει υποχωρήσει κατά 23% από την αρχή του έτους.
Η Adobe αναμένει επιτάχυνση των νέων δημιουργικών εργασιών μέχρι το υπόλοιπο του οικονομικού έτους, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Dan Durn σε τηλεδιάσκεψη μετά τη δημοσίευση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων.
Η εταιρεία αύξησε επίσης τις προβλέψεις της για τα κέρδη του οικονομικού έτους σε έως και 18,20 δολάρια ανά μετοχή, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων, σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις των 18 δολαρίων ανά μετοχή. Οι αναλυτές, κατά μέσο όρο, εκτιμούσαν 18,02 δολάρια.
Το ιδιόκτητο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της Adobe, Firefly, έχει ενσωματωθεί σε προϊόντα όπως το Photoshop και το Illustrator, ενώ η εταιρεία εργάζεται για την ανάπτυξη παρόμοιας τεχνολογίας για το λογισμικό επεξεργασίας βίντεο, Premiere. Το μοντέλο έχει χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία περισσότερων από 9 δισεκατομμυρίων εικόνων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Σαντανού Ναραγιέν (Shantanu Narayen).
Τα αποτελέσματα και η αντίδραση της μετοχής αποτελούν «θετική αντίθεση με το υπόλοιπο επιχειρηματικό λογισμικό», έγραψε σε σημείωμά του ο Tyler Radke, αναλυτής της Citigroup Inc.
Στα 5,31 δισ. δολάρια οι πωλήσεις
Στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10% στα 5,31 δισ. δολάρια, ανέφερε η Adobe την Πέμπτη σε ανακοίνωσή της. Τα κέρδη, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων, ήταν 4,48 δολάρια ανά μετοχή. Η Wall Street προέβλεπε κέρδη 4,40 δολάρια ανά μετοχή για έσοδα 5,29 δισ. δολαρίων. Οι πελάτες ανανεώνουν σε πιο ακριβά προγράμματα, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης χρήσης του Firefly, πρόσθεσε η εταιρεία.
Οι νέες καινοτομίες επιτρέπουν στην Adobe να προσελκύσει ένα «διευρυνόμενο σύμπαν χρηστών», δήλωσε ο Narayen στην κλήση.
Το κατά πόσον η Adobe μπορεί να προσελκύσει νέους φοιτητές και μη επαγγελματίες χρήστες, οι οποίοι έχουν συρρεύσει σε ανταγωνιστές όπως η Canva τα τελευταία χρόνια, αποτελεί βασικό σημείο ανησυχίας για τους επενδυτές. Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του Express – του προϊόντος της Adobe για περιστασιακούς δημιουργούς που λειτουργεί παρόμοια με το Canva – υπερδιπλασιάστηκαν τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαΐου σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, δήλωσε ο David Wadhwani, ο οποίος επιβλέπει τη δημιουργική δραστηριότητα της Adobe.
Παρόλα αυτά, η εταιρεία βρίσκεται στα πρώτα στάδια της παραγωγής χρημάτων από προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης, δήλωσαν τα στελέχη κατά τη διάρκεια της κλήσης. Η Adobe επικεντρώνεται στη «μετατροπή του αγωγού, του ενδιαφέροντος και της ευαισθητοποίησης της AI σε κερδοφορία», δήλωσε ο Ναραγιέν.
Η μονάδα ψηφιακών μέσων, η οποία περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα της Adobe, το δημιουργικό λογισμικό και το λογισμικό επεξεργασίας εγγράφων, σημείωσε αύξηση 11% στις πωλήσεις στα 3,91 δισεκατομμύρια δολάρια, την περίοδο που έληξε στις 31 Μαΐου. Τα έσοδα από τη μονάδα που περιλαμβάνει το λογισμικό μάρκετινγκ και ανάλυσης αυξήθηκαν κατά 9% στα 1,33 δισ. δολάρια.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην επιχείρηση document cloud της Adobe. Η εν λόγω μονάδα πρόσθεσε 165 εκατ. δολάρια νέων ετησίως επαναλαμβανόμενων εργασιών στο τρίμηνο, έναντι των 122,7 εκατ. δολαρίων που ανέμεναν οι αναλυτές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι χρήστες επέλεξαν μια νέα λειτουργία AI-assistant, η οποία βοηθά στην ανάλυση και κατανόηση PDF και άλλων εγγράφων, δήλωσε ο Ναραγιέν κατά τη διάρκεια της κλήσης για τα κέρδη.
Οι ισχυρές προοπτικές θα πρέπει να διασκεδάσουν τις ανησυχίες των επενδυτών σχετικά με άλλα εργαλεία δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης που υποβαθμίζουν τις προοπτικές ανάπτυξης της Adobe, έγραψε ο Anurag Rana, αναλυτής στο Bloomberg Intelligence.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Bloomberg: Έρευνα στις ΗΠΑ για τις σχέσεις JPMorgan με hedge fund ιρανικών συμφερόντων
- ΗΠΑ: Στις καλένδες η ανακοίνωση της ποινής του Τραμπ για την πορνοστάρ Στόρμι Ντάνιελς
- Έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Προφυλακιστέος ο Νίκος Ρωμανός – «Είμαι αθώος, μην με προφυλακίσετε»
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με κέρδη – Ράλι 17% από Games Workshop
- Καραμανλής: «Δεν αντιμετωπίζονται με πειθαρχικά μέτρα η άλλη γνώμη και η κριτική – Δεν με ενδιαφέρει η ΠτΔ»
- «Υπερηχητικό» μήνυμα Πούτιν στη Δύση: Ξεκινάμε τη μαζική παραγωγή του νέου πυραύλου Oreshnik
- AS Company: Στα 3,7 εκατ. ευρώ τα EBITDA το 9μηνο
- Σκυλακάκης: «Αρχές Δεκεμβρίου θα ανακοινωθούν τα μέτρα στήριξης για το ηλεκτρικό ρεύμα»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις