Επιχειρήσεις

Adidas: Μπαίνει στα NFT και δημιουργεί fan club με προνόμια στο «μετασύμπαν» της

Η Adidas εισέρχεται στην αγορά των NFT  (Non-Fungible Token) , λανσάροντας την Παρασκευή μία σειρά προϊόντων με την ονομασία Into the Metaverse, η οποία θα προσφέρει στους αγοραστές πρόσβαση σε ένα αποκλειστικό fan club, σύμφωνα με δημοσίευμα του theverge.com.

_x000D_

Οι κάτοχοι των NFTs θα μπορούν να αγοράσουν ειδικά προϊόντα της εταιρείας και η Adidas επισημαίνει ότι οι πελάτες της είναι αυτοί που θα διαμορφώσουν το είδος των προϊόντων και των εμπειριών που θέλουν να τους παρέχει η NFT κοινότητα.

_x000D_

«Η Adidas βρίσκεται στο μετασύμπαν», λέει στο The Verge ο Tareq Nazlawy, επικεφαλής ψηφιακής ανάπτυξης της εταιρείας. «Θέλουμε να βρούμε ποιο θα ήταν το πιο κουλ πράγμα που θα μπορούσαμε να κάνουμε γι’ αυτό τον χώρο και να αρχίσουμε να εμπλέκουμε τις κοινότητες που ενεργοποιούμε μέσω των NFT για τα επόμενα βήματα μας στον ψηφιακό κόσμο».

_x000D_

Σημειώνεται ότι η κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών κυκλοφόρησε ψηφιακά tokens τον περασμένο μήνα, τα οποία θα προσφέρουν στους κατόχους πρώιμη πρόσβαση στα NFT της, και πριν από μερικές εβδομάδες, άρχισε να δημοσιεύει κάποια tweet σχετικά με το μετασύμπαν.

_x000D_

Η πώληση των NFTs θα έχει τιμή εκκίνησης από τα 0,2 Ether ή περίπου 800 δολάρια και θα ξεκινήσει στις 17 Δεκεμβρίου μέσα από το website της εταιρείας.

_x000D_

Οι αγοραστές των NFT θα έχουν πρόσβαση σε «ψηφιακά και φυσικά» προϊόντα και εμπειρίες από την Adidas, ανέφερε το theverge.com. Η εταιρεία δεν προσδιόρισε τον ακριβή αριθμό NFTs που θα είναι προς πώληση, επικαλούμενη λόγους ασφαλείας.

_x000D_

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu